Kardeşim Sana scripti attığımda manisadaydım ve şuan ankaradayım sana link vericem msn de isen veya pm atarım o db yi yüklersin. Durumumu anlatamam neyse mail atıyorum ve bu kadar aceleyle buraya mesaj yazmak ve karalamak bu kadar olmamalı. Botunda tüm kodları karşı sitenin bir kaç kodunu değiştirmesi yüzünden bozulmuş durumda. O yüzden çalışmıyor ve baştan uyarlaması saatler alır. ona ayıracak vaktim ve internette o kadar kalıcak PARAM olmadığı için yapamadım yapmaya çalıştım ama olmadı sonra düştüm netten. ve şuanda ankarada bir arkadaşın evinden gecenin bi yarısı bu mesajı bildiren bi arkadaş sayesinde buraya yazıyorum. Saol kardeş teşekkür ederim...