• 21-11-2010, 12:47:30
    #37
    Üyeliği durduruldu
    dostum gercekten süper tasarım haldizweb yapımcısı olarak tebrik ediyorum seni başarilarinın devaminı dilerim
  • 22-11-2010, 23:53:30
    #38
    Üyeliği durduruldu
    alemdinler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum gercekten süper tasarım haldizweb yapımcısı olarak tebrik ediyorum seni başarilarinın devaminı dilerim
    teşekkür ederiz ancak başta yazdıgım gibi scripti biz yazmadık,bizde bayilik var sadece. Ancak yine de güzel fikirleriniz için teşekkürler

    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat çok pahalı değil mi yav ?
    Bu tür bir scriptin fiyatı bence normal. Eğer işletebilirseniz size bu rakamı ilk 2-3 haftasında çıkartacaktır zaten.
  • 23-11-2010, 02:59:38
    #39
    Hocam öncellikle bu scriptin bayiliğini alarak güzel bir iş yapmışsınız tebrik ederim
    Ama anlamadığım nokta şu , siteyi aldık diyelim modelleri nasıl bulucaz :?
  • 23-11-2010, 09:27:10
    #40
    aynen bu scripte nasıl model bulucaz bide internet başında çalıştırıp ona ne kadar para verebilirizki..
    ssk + yemek falanda isterler mi
  • 23-11-2010, 14:06:05
    #41
    Üyeliği durduruldu
    croshifdevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncellikle bu scriptin bayiliğini alarak güzel bir iş yapmışsınız tebrik ederim
    Ama anlamadığım nokta şu , siteyi aldık diyelim modelleri nasıl bulucaz :?
    Aslında bunun için daha önce denenmiş bir çok yöntem var. İnternet sitelerine ücretsiz ilan verebilirsiniz,rakip sitelerden çekebilirsiniz. Hatta gazeteye (Posta gazetesiydi sanırım) ilan veren bile vardı.

    kaanbaydar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen bu scripte nasıl model bulucaz bide internet başında çalıştırıp ona ne kadar para verebilirizki..
    ssk + yemek falanda isterler mi
    İlk kısmı yukarıda yanıtladım. SSK + yemek falan da istemiyorlar Genel olarak ücretlendirme şöyle oluyor;

    Total kazancın %30 ila 50'si arasında bir rakam veriyorsunuz modele. Yani sabit maaşla çalışmıyor,ne kadar iş yaparsa o kadar kazanıyor. Scriptte zaten bu özellik de var,siz total kazançtan yüzde kaç alacağınızı sisteme giriyorsunuz,gerisini sistem otomatik hesaplıyor,kim ne kazanmış görebiliyorsunuz admin panelinde.
  • 23-11-2010, 22:56:37
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Demo alabilirmiyim ?
  • 23-11-2010, 23:10:28
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ArkadasCafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo alabilirmiyim ?
    www.modenaturk.com/demo

    bu adreste demo mevcut
  • 27-11-2010, 20:39:49
    #44
    tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederiz ancak başta yazdıgım gibi scripti biz yazmadık,bizde bayilik var sadece. Ancak yine de güzel fikirleriniz için teşekkürler



    Bu tür bir scriptin fiyatı bence normal. Eğer işletebilirseniz size bu rakamı ilk 2-3 haftasında çıkartacaktır zaten.
    Hocam modelleri siz bulabilir misiniz ? Arkadaşlarla anlaştık eğer model bulabilirseniz scripti hemen alırız. Ama model söz konusu olduğu için tereddüt içerisindeyiz.
  • 28-11-2010, 00:13:05
    #45
    Üyeliği durduruldu
    croshifdevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam modelleri siz bulabilir misiniz ? Arkadaşlarla anlaştık eğer model bulabilirseniz scripti hemen alırız. Ama model söz konusu olduğu için tereddüt içerisindeyiz.
    Modelleri direkt biz ayarlarız şeklinde bir söz veremeyiz. İnsan ticareti yapmıyoruz sonuçta,tamam tanıdıgımız modeller var ancak çalışırlar ya da çalışmazlar bilemeyiz. MSN Show tarzı olan sitelerden kredi satın alırsanız (Bu işe 100 TL bütçe ayırmanız yeter) onlara MSN'den ekledikleri zaman iş teklif ederseniz zaten çalışacaklardır sizinle.Sonuçta onlara da iş imkanı sağlamış oluyorsunuz.

    Sağlam reklam yapacak kişileri ise yabancı model ajansları ile iletişime geçirtebilirim. Dünya'nın bir çok yerinden çalışan modellerin oldugu ajanslar mevcut. Bu ajanslar sitelere model sağlıyorlar,tabi hitiniz vs. çok iyi olmalı.