dostum gercekten süper tasarım haldizweb yapımcısı olarak tebrik ediyorum seni başarilarinın devaminı dilerim
teşekkür ederiz ancak başta yazdıgım gibi scripti biz yazmadık,bizde bayilik var sadece. Ancak yine de güzel fikirleriniz için teşekkürler
fiyat çok pahalı değil mi yav ?
Bu tür bir scriptin fiyatı bence normal. Eğer işletebilirseniz size bu rakamı ilk 2-3 haftasında çıkartacaktır zaten.