croshifdevil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncellikle bu scriptin bayiliğini alarak güzel bir iş yapmışsınız tebrik ederim
Ama anlamadığım nokta şu , siteyi aldık diyelim modelleri nasıl bulucaz :?
Aslında bunun için daha önce denenmiş bir çok yöntem var. İnternet sitelerine ücretsiz ilan verebilirsiniz,rakip sitelerden çekebilirsiniz. Hatta gazeteye (Posta gazetesiydi sanırım) ilan veren bile vardı.

kaanbaydar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen bu scripte nasıl model bulucaz bide internet başında çalıştırıp ona ne kadar para verebilirizki..
ssk + yemek falanda isterler mi
İlk kısmı yukarıda yanıtladım. SSK + yemek falan da istemiyorlar Genel olarak ücretlendirme şöyle oluyor;

Total kazancın %30 ila 50'si arasında bir rakam veriyorsunuz modele. Yani sabit maaşla çalışmıyor,ne kadar iş yaparsa o kadar kazanıyor. Scriptte zaten bu özellik de var,siz total kazançtan yüzde kaç alacağınızı sisteme giriyorsunuz,gerisini sistem otomatik hesaplıyor,kim ne kazanmış görebiliyorsunuz admin panelinde.