Hocam öncellikle bu scriptin bayiliğini alarak güzel bir iş yapmışsınız tebrik ederim
Ama anlamadığım nokta şu , siteyi aldık diyelim modelleri nasıl bulucaz :?
Aslında bunun için daha önce denenmiş bir çok yöntem var. İnternet sitelerine ücretsiz ilan verebilirsiniz,rakip sitelerden çekebilirsiniz. Hatta gazeteye (Posta gazetesiydi sanırım) ilan veren bile vardı.
aynen bu scripte nasıl model bulucaz bide internet başında çalıştırıp ona ne kadar para verebilirizki..
ssk + yemek falanda isterler mi
İlk kısmı yukarıda yanıtladım. SSK + yemek falan da istemiyorlar

Genel olarak ücretlendirme şöyle oluyor;
Total kazancın %30 ila 50'si arasında bir rakam veriyorsunuz modele. Yani sabit maaşla çalışmıyor,ne kadar iş yaparsa o kadar kazanıyor. Scriptte zaten bu özellik de var,siz total kazançtan yüzde kaç alacağınızı sisteme giriyorsunuz,gerisini sistem otomatik hesaplıyor,kim ne kazanmış görebiliyorsunuz admin panelinde.