• 30-08-2010, 23:08:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Satış matış yoktur. Tasarımlarınız mydesign'e giydirilir.

    https://www.r10.net/script-satisi/715...et-dahasi.html

    Anasayfa Özellikleri :
    Anasayfada eklenen filmler ve fragmanlar listelenir.

    Sağda film ve fragman kategorileri vardır.



    Film Sayfası Özellikleri
    Film Resmi ve Film hakkında eklenen yazı var.

    Sağda filmin eklenme tarihi, okunma sayısı, kategori, yapılan yorum sayısı var.

    Altta filmi izlemek için tıklayınız butonu var o linke fragman yada filmin partlarının urlsini koyabiliyorsunuz.



    Fragman Sayfası Özellikleri
    Sağda fragmanın eklenme tarihi, okunma sayısı, kategori, yapılan yorum sayısı var.



    Part Sistemi Özellikleri
    Videoları flv ve mp4 olarak ekleyebilirsiniz.

  • 30-08-2010, 23:48:35
    #2
    demolarda sorun var açılmıyor
  • 31-08-2010, 00:15:32
    #3
    evet acilmiyor demolar
  • 31-08-2010, 01:40:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ns değişikliği var şuan hocam domaini değiştirdim. screen ekledim konuya.
  • 31-08-2010, 02:21:01
    #5
    Tasarımı kullanmadan önce sormanız daha iyi olurdu. Tasarım benim scriptlerim için yapıldı, satılabilen bir script için kullanılması iyi değil. Tasarımı nasıl satma hakkınız oluyor ?
  • 31-08-2010, 02:30:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evet bu olmamış.
  • 31-08-2010, 02:34:59
    #7
    İzin almadan nasıl bu şekilde bir satış yapıyorsunuz, scriptin tasarımının Sanane video scriptleri için yapıldığını forumu takip eden hemen hemen herkez biliyordur.

    Satmayı bırakın bence izin almadan sadece kendiniz için kullanmanız bile doğru değil.
  • 31-08-2010, 02:52:29
    #8
    keşke izin isteme gibi bir luzum duysayıdınız.
  • 31-08-2010, 03:29:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hocam tasarım erbilen.com'a ait değilmi k.bakmayın ama ? ben burata html tasarım satmıyorum sadece mydesigne editledim o halde satıyorum. ben sanane video scriptini satmıyorum burada. bunda sorun olacağını düşünmüyorum ama sorun olacağını düşüyorsanız satmam. ben kendi temamı yapsam daha fazla fiyata satardım hocam. ki ben editleme ücreti alıyorum sadece fiyat uçuk değil.