Design35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ASP Film Sitelerine Script - 20 TL'cik
25
●1.759
- 31-08-2010, 03:32:47Tasarım Tayfun tarafından benim scriptler için yapıldı, ve cssders.com da ücretsiz dağıtıldı. Editlenen biyer göremiyorum şahsen. Tasarım biri istese ve sen uyarlasan tamam eyv. Ama şuanda senin yaptığın bariz satışdır. Konuyu report ettim lütfen sende satışı durdur.
- 31-08-2010, 03:35:56Üyeliği durdurulduben ankara diyorum sen bolu diyorsun hocam editlenen ne diyorum ?
senin tasarım html benim sattığım asp ?
ben asp scripte bu tasarımı giydirdim ? ben buna para istiyorum. Yoksa o tasarım her sitede var ben tasarıma konmadım.
zaten tasarımın altında erbilen'nin ve mydesign'in linki olacaktı.
sorun ediyorsanız tasarımı hocam satmam affola. report edin moderatör arkadaş gereğini yapsın. - 31-08-2010, 03:39:58Demin konunda "Script mydesing dir, tasarım satılıktır." demişdin hatırlatırım. Biz burda boşa uğraşmıyoruz.Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-08-2010, 03:48:20Eklediğin sayfa www.istediginkod.com dan alıntı (: orayada baktım dostum merak etme
orda senin ama link falan yok filmizle.istediginkod.com/ adresinde http://pic1.resimupload.com/r9/resim_738947289.PNG adresinden bakabilirsin güzel dostum
- 31-08-2010, 03:49:06Üyeliği durduruldubenim sattığım temasıdır demişim evet ? yanlış bişimi var ? ben o tema banamı ait demişim benmi yaptım demişim ? benim sattığım temasıdır demişim ?trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ona bakıyorsan webloaderin tasarımını wpye giydirip satıyorlar o sorun olmuyorda ücretsiz dağıtılan bir temayı scripte giydirip satmakmı sorun oluyor ?
o temanın herkes erbilenin yaptığını biliyor. r10'dada dağıtıldı ben salakmıyım banlanmak uğruna o temayı ben yaptım diye satışa çıkardım diye ?
sadece temayı scripte giydirdim. - 31-08-2010, 03:50:48Tasarımı sen nasıl satarsın ya ? Bedava olan birşeyden nasıl para istersin bunu insanlara açıkla yukarda demek istenen şey, tasarımı satıyorum. Tasarımdan para istiyorum diyorsun. Çocuk değiliz biz.Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2010, 03:51:10Üyeliği durduruldubenim satcağım scripti senmi bileceksin benmi bileceğim ona bakıyorsan scriptin fragmanlarında kod kodu yazıyor ? verdiğin caps doğru. temayı deneyerek oluşturuyordum eğer filmlerle ilgili sorun olur diye mail adresimi bıraktım o kadar. alıcı olursa tamamiyle editlicektim. alıcı cıkmadığında neden kendimi yorayım ? o domaine wp kurcaktım.trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2010, 03:52:41Kuracakdım, yapacakdım, öyleydi. Lafla su çarkı dönseydi, burdaki herkes Google'dıDesign35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orda senin ama link falan yok filmizle.istediginkod.com/ adresinde