• 31-08-2010, 03:32:47
    #10
    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tasarım erbilen.com'a ait değilmi k.bakmayın ama ? ben burata html tasarım satmıyorum sadece mydesigne editledim o halde satıyorum. ben sanane video scriptini satmıyorum burada. bunda sorun olacağını düşünmüyorum ama sorun olacağını düşüyorsanız satmam. ben kendi temamı yapsam daha fazla fiyata satardım hocam. ki ben editleme ücreti alıyorum sadece fiyat uçuk değil.
    Tasarım Tayfun tarafından benim scriptler için yapıldı, ve cssders.com da ücretsiz dağıtıldı. Editlenen biyer göremiyorum şahsen. Tasarım biri istese ve sen uyarlasan tamam eyv. Ama şuanda senin yaptığın bariz satışdır. Konuyu report ettim lütfen sende satışı durdur.
  • 31-08-2010, 03:35:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben ankara diyorum sen bolu diyorsun hocam editlenen ne diyorum ?

    senin tasarım html benim sattığım asp ?

    ben asp scripte bu tasarımı giydirdim ? ben buna para istiyorum. Yoksa o tasarım her sitede var ben tasarıma konmadım.

    zaten tasarımın altında erbilen'nin ve mydesign'in linki olacaktı.

    sorun ediyorsanız tasarımı hocam satmam affola. report edin moderatör arkadaş gereğini yapsın.
  • 31-08-2010, 03:39:58
    #12
    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ankara diyorum sen bolu diyorsun hocam editlenen ne diyorum ?

    senin tasarım html benim sattığım asp ?

    ben asp scripte bu tasarımı giydirdim ? ben buna para istiyorum. Yoksa o tasarım her sitede var ben tasarıma konmadım.

    zaten tasarımın altında erbilen'nin ve mydesign'in linki olacaktı.

    sorun ediyorsanız tasarımı hocam satmam affola. report edin moderatör arkadaş gereğini yapsın.
    Demin konunda "Script mydesing dir, tasarım satılıktır." demişdin hatırlatırım. Biz burda boşa uğraşmıyoruz.


    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Öncelikle script mydesign haber sistemidir. Benim sattığım temasıdır.

    Sisteminize kurulum ücretsiz yapılacaktır. Script aspdir.

    Siteyi yeni kurmuştum ilgilenmedim az film ekledim.

    Linkler seoludur.

  • 31-08-2010, 03:44:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bak bakalım ben o tasarımı kullanırken footerda ne yazıyor ? adrese dikkat çekerim. webcache google değiştirme sanşım yok.

  • 31-08-2010, 03:48:20
    #14
    Eklediğin sayfa www.istediginkod.com dan alıntı (: orayada baktım dostum merak etme orda senin ama link falan yok filmizle.istediginkod.com/ adresinde http://pic1.resimupload.com/r9/resim_738947289.PNG adresinden bakabilirsin güzel dostum
  • 31-08-2010, 03:49:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demin konunda "Script mydesing dir, tasarım satılıktır." demişdin hatırlatırım. Biz burda boşa uğraşmıyoruz.
    benim sattığım temasıdır demişim evet ? yanlış bişimi var ? ben o tema banamı ait demişim benmi yaptım demişim ? benim sattığım temasıdır demişim ?

    ona bakıyorsan webloaderin tasarımını wpye giydirip satıyorlar o sorun olmuyorda ücretsiz dağıtılan bir temayı scripte giydirip satmakmı sorun oluyor ?

    o temanın herkes erbilenin yaptığını biliyor. r10'dada dağıtıldı ben salakmıyım banlanmak uğruna o temayı ben yaptım diye satışa çıkardım diye ?

    sadece temayı scripte giydirdim.
  • 31-08-2010, 03:50:48
    #16
    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Öncelikle script mydesign haber sistemidir. Benim sattığım temasıdır.

    Sisteminize kurulum ücretsiz yapılacaktır. Script aspdir.

    Siteyi yeni kurmuştum ilgilenmedim az film ekledim.

    Linkler seoludur.

    Tasarımı sen nasıl satarsın ya ? Bedava olan birşeyden nasıl para istersin bunu insanlara açıkla yukarda demek istenen şey, tasarımı satıyorum. Tasarımdan para istiyorum diyorsun. Çocuk değiliz biz.
  • 31-08-2010, 03:51:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eklediğin sayfa www.istediginkod.com dan alıntı (: orayada baktım dostum merak etme orda senin ama link falan yok filmizle.istediginkod.com/ adresinde http://pic1.resimupload.com/r9/resim_738947289.PNG adresinden bakabilirsin güzel dostum
    benim satcağım scripti senmi bileceksin benmi bileceğim ona bakıyorsan scriptin fragmanlarında kod kodu yazıyor ? verdiğin caps doğru. temayı deneyerek oluşturuyordum eğer filmlerle ilgili sorun olur diye mail adresimi bıraktım o kadar. alıcı olursa tamamiyle editlicektim. alıcı cıkmadığında neden kendimi yorayım ? o domaine wp kurcaktım.
  • 31-08-2010, 03:52:41
    #18
    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim satcağım scripti senmi bileceksin benmi bileceğim ona bakıyorsan scriptin fragmanlarında kod kodu yazıyor ? verdiğin caps doğru. temayı deneyerek oluşturuyordum eğer filmlerle ilgili sorun olur diye mail adresimi bıraktım o kadar. alıcı olursa tamamiyle editlicektim. alıcı cıkmadığında neden kendimi yorayım ? o domaine wp kurcaktım.
    Kuracakdım, yapacakdım, öyleydi. Lafla su çarkı dönseydi, burdaki herkes Google'dı