trdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demin konunda "Script mydesing dir, tasarım satılıktır." demişdin hatırlatırım. Biz burda boşa uğraşmıyoruz.
benim sattığım temasıdır demişim evet ? yanlış bişimi var ? ben o tema banamı ait demişim benmi yaptım demişim ? benim sattığım temasıdır demişim ?

ona bakıyorsan webloaderin tasarımını wpye giydirip satıyorlar o sorun olmuyorda ücretsiz dağıtılan bir temayı scripte giydirip satmakmı sorun oluyor ?

o temanın herkes erbilenin yaptığını biliyor. r10'dada dağıtıldı ben salakmıyım banlanmak uğruna o temayı ben yaptım diye satışa çıkardım diye ?

sadece temayı scripte giydirdim.