hocam tasarım erbilen.com'a ait değilmi k.bakmayın ama ? ben burata html tasarım satmıyorum sadece mydesigne editledim o halde satıyorum. ben sanane video scriptini satmıyorum burada. bunda sorun olacağını düşünmüyorum ama sorun olacağını düşüyorsanız satmam. ben kendi temamı yapsam daha fazla fiyata satardım hocam. ki ben editleme ücreti alıyorum sadece fiyat uçuk değil.