• 28-08-2010, 21:42:52
    KorsanlarNet

    vBullet lara sorunsuz atıyor diye kat'i bir cümle kullanmadım. örnekler vs verirken gereken açıklamayı da yaptım. Burda poster ın kullanan ve sorunlar veya yenilikleri taleb eden bir kişiyim.

    Söz savunmanın şeklinde bir şey yok. Ben özellikle forumlar ve tipleri konusunda pek fazla bir çeşir ve bilgim yok. Max post yaptığım site sayısı 20 yi geçmiyor

    PM den bende post ettiğim siteleri istemişsin bu arada.. çok özel bir foruma atmadığım gibi büyük bir kısmınıda arkadaşlardan aldım
  • 28-08-2010, 22:00:23
    Arkadaşlar yapamıyorsunuz atmıyor diye burda dert yanıyorsunuz.

    Vb sitelere sorunsuz atıyor.
    Ama dikkat etmeniz gereken 2-3 tane önemli ayrıntılar var.


    1- Site adresi www.----.com forum kısmının www.---.com/forum yapıcaksınız.
    2-Reply yapıcaksanız kesinlikde Url kısmında yazan İD yi almayın. Konuyu açtıktan sonra arama bölümünden gelişmiş arama yapıp konu id sini ordan alın.
    3-Kesinlikle Scripte eklerken sitenin sonunda / işareti olmasın.
    4-Eğer 2-3 kere denediğiniz halde atmıyorsa kendiniz reply yapın . Büyük ihtimalle spam sorusu vardır.


    En son olarak 200 tane vb sitesinden sadece 10-15 tanesine atmıyor .

    Atamadağı sitelerde arama kısmını kaldırdığı için konumun id sini bulamıyorum..
  • 28-08-2010, 22:08:08
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yapamıyorsunuz atmıyor diye burda dert yanıyorsunuz.

    Vb sitelere sorunsuz atıyor.
    Ama dikkat etmeniz gereken 2-3 tane önemli ayrıntılar var.


    1- Site adresi www.----.com forum kısmının www.---.com/forum yapıcaksınız.
    2-Reply yapıcaksanız kesinlikde Url kısmında yazan İD yi almayın. Konuyu açtıktan sonra arama bölümünden gelişmiş arama yapıp konu id sini ordan alın.
    3-Kesinlikle Scripte eklerken sitenin sonunda / işareti olmasın.
    4-Eğer 2-3 kere denediğiniz halde atmıyorsa kendiniz reply yapın . Büyük ihtimalle spam sorusu vardır.


    En son olarak 200 tane vb sitesinden sadece 10-15 tanesine atmıyor .

    Atamadağı sitelerde arama kısmını kaldırdığı için konumun id sini bulamıyorum..
    Maddelerden 2.si biraz gereksiz geldi bana. Onun yerine attığınız postta kaynak kodunu açıp şu satırı:
    name="t" value="id"
    bulun. Burda id kısmı ihtiyacınız olan sayıdır.

    Attığın 200 forumun listesini paylaşabilirsen, bende de vbulletin ve diğerleri diye ayırdığım 170 kadar bir forum listesi var, onu seninle paylaşabilirim.
  • 28-08-2010, 22:33:32
    ecank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddelerden 2.si biraz gereksiz geldi bana. Onun yerine attığınız postta kaynak kodunu açıp şu satırı:
    name="t" value="id"
    bulun. Burda id kısmı ihtiyacınız olan sayıdır.

    Attığın 200 forumun listesini paylaşabilirsen, bende de vbulletin ve diğerleri diye ayırdığım 170 kadar bir forum listesi var, onu seninle paylaşabilirim.

    saçma gelebilir ama bazı sitelerde Url kısmında yazan yerle arama yaptığında çıkan id çok farklı. Direk kaynak koda gerek kalmadan bulabiliyorsun
  • 28-08-2010, 22:42:07
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma gelebilir ama bazı sitelerde Url kısmında yazan yerle arama yaptığında çıkan id çok farklı. Direk kaynak koda gerek kalmadan bulabiliyorsun
    Zaten url'de yazan id ile benim bahsettiğim farklı şeyler. Arama yapmak ekstra sayfa açmak demek.
  • 28-08-2010, 22:52:08
    SerdarS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar birisi sevabına boş veritabanını atabilir mi, en son güncelleme paketinin içinden çıkmadı, host değişirken bunun yedeğini filan almadım kullanmıyordum çünkü, nede olsa son çıkan güncelleme paketinin içinde vardır dedim ama yok ne yazık ki.

    Pm ile iletirseniz sevinirim
    Buyur hocam, boş database dosyası:
    ....dosyayı kaldırdım....
  • 28-08-2010, 23:15:39
    ecank teşekkür ederim çok sağ olun
  • 28-08-2010, 23:33:26
    ScR
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar dediğiniz gibi cevap yaz butonunun üstüne geldiğinizdeki çıkan "p=(id)" kısmını değil de, showthreat.php?t=(id) kısmını kullanmalısınız.
    VBSeo yüklü iste yapılabilecek en iyi yöntem cevap yazma sayfasına girip kaynak kodlarından;

    Alıntı
    name="t" value="id"
    Kısmını bulmaktır.

    Sanırım Topic ID'sini bulacak bir fonksiyon yazmak yararlı olacak.
  • 29-08-2010, 01:27:57
    ecank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten url'de yazan id ile benim bahsettiğim farklı şeyler. Arama yapmak ekstra sayfa açmak demek.
    Hayır hemen sayfanın üzerinde arama kısmı var.

    Kaynak kodu göster o kodu bulmakmı kolay yoksa

    Benim dediğim arama kısmına bakmak ..