Arkadaşlar yapamıyorsunuz atmıyor diye burda dert yanıyorsunuz.
Vb sitelere sorunsuz atıyor.
Ama dikkat etmeniz gereken 2-3 tane önemli ayrıntılar var.
1- Site adresi
www.----.com forum kısmının
www.---.com/forum yapıcaksınız.
2-Reply yapıcaksanız kesinlikde Url kısmında yazan İD yi almayın. Konuyu açtıktan sonra arama bölümünden gelişmiş arama yapıp konu id sini ordan alın.
3-Kesinlikle Scripte eklerken sitenin sonunda / işareti olmasın.
4-Eğer 2-3 kere denediğiniz halde atmıyorsa kendiniz reply yapın . Büyük ihtimalle spam sorusu vardır.
En son olarak 200 tane vb sitesinden sadece 10-15 tanesine atmıyor .
Atamadağı sitelerde arama kısmını kaldırdığı için konumun id sini bulamıyorum..
Maddelerden 2.si biraz gereksiz geldi bana. Onun yerine attığınız postta kaynak kodunu açıp şu satırı:
name="t" value="id"
bulun. Burda id kısmı ihtiyacınız olan sayıdır.
Attığın 200 forumun listesini paylaşabilirsen, bende de vbulletin ve diğerleri diye ayırdığım 170 kadar bir forum listesi var, onu seninle paylaşabilirim.