KorsanlarNet
vBullet lara sorunsuz atıyor diye kat'i bir cümle kullanmadım. örnekler vs verirken gereken açıklamayı da yaptım. Burda poster ın kullanan ve sorunlar veya yenilikleri taleb eden bir kişiyim.
Söz savunmanın şeklinde bir şey yok. Ben özellikle forumlar ve tipleri konusunda pek fazla bir çeşir ve bilgim yok. Max post yaptığım site sayısı 20 yi geçmiyor
PM den bende post ettiğim siteleri istemişsin bu arada.. çok özel bir foruma atmadığım gibi büyük bir kısmınıda arkadaşlardan aldım
Multi Poster Vb Smf Phpbb Sürekli Destek
476
●28.977
- 28-08-2010, 22:00:23Arkadaşlar yapamıyorsunuz atmıyor diye burda dert yanıyorsunuz.
Vb sitelere sorunsuz atıyor.
Ama dikkat etmeniz gereken 2-3 tane önemli ayrıntılar var.
1- Site adresi www.----.com forum kısmının www.---.com/forum yapıcaksınız.
2-Reply yapıcaksanız kesinlikde Url kısmında yazan İD yi almayın. Konuyu açtıktan sonra arama bölümünden gelişmiş arama yapıp konu id sini ordan alın.
3-Kesinlikle Scripte eklerken sitenin sonunda / işareti olmasın.
4-Eğer 2-3 kere denediğiniz halde atmıyorsa kendiniz reply yapın . Büyük ihtimalle spam sorusu vardır.
En son olarak 200 tane vb sitesinden sadece 10-15 tanesine atmıyor .
Atamadağı sitelerde arama kısmını kaldırdığı için konumun id sini bulamıyorum.. - 28-08-2010, 22:08:08Maddelerden 2.si biraz gereksiz geldi bana. Onun yerine attığınız postta kaynak kodunu açıp şu satırı:gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
name="t" value="id"
bulun. Burda id kısmı ihtiyacınız olan sayıdır.
Attığın 200 forumun listesini paylaşabilirsen, bende de vbulletin ve diğerleri diye ayırdığım 170 kadar bir forum listesi var, onu seninle paylaşabilirim. - 28-08-2010, 22:33:32ecank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saçma gelebilir ama bazı sitelerde Url kısmında yazan yerle arama yaptığında çıkan id çok farklı. Direk kaynak koda gerek kalmadan bulabiliyorsun - 28-08-2010, 22:42:07Zaten url'de yazan id ile benim bahsettiğim farklı şeyler. Arama yapmak ekstra sayfa açmak demek.gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2010, 22:52:08Buyur hocam, boş database dosyası:SerdarS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
....dosyayı kaldırdım....
- 28-08-2010, 23:33:26Üyeliği durdurulduArkadaşlar dediğiniz gibi cevap yaz butonunun üstüne geldiğinizdeki çıkan "p=(id)" kısmını değil de, showthreat.php?t=(id) kısmını kullanmalısınız.
VBSeo yüklü iste yapılabilecek en iyi yöntem cevap yazma sayfasına girip kaynak kodlarından;
Kısmını bulmaktır.Alıntı
Sanırım Topic ID'sini bulacak bir fonksiyon yazmak yararlı olacak.
- 29-08-2010, 01:27:57Hayır hemen sayfanın üzerinde arama kısmı var.ecank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaynak kodu göster o kodu bulmakmı kolay yoksa
Benim dediğim arama kısmına bakmak ..