bugün scripti ilkkez kullanmayı denedim bir vbulletin forum üzerinde fakat başarılı olamadım. bytris konuyla ilgili yardımcı olursan memnun olurum, msnden yazdım.
birde sormak istediğim bir şey var, vbulletinlerde id kısmına yazmam gereken değer,
showthread.php?t= de yazan değer mi, yoksa
showthread.php?p= de yazan değer mi?
Multi Poster Vb Smf Phpbb Sürekli Destek
476
●28.977
- 23-08-2010, 14:42:02konu acacaksan forumid yazacaksın post atacaksan topicid yazacaksın hocam
- 23-08-2010, 15:00:07hocam mesela şu anda bi vbulletin konu açık önümde. ona post atıcam ama kaynak kodunda id numarasını bulamıyorum.ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi showthread.php?t=888583 yazıyor
bi showthread.php?p=21019091 yazıyor.
post atıcam ben bu konuya. hangi id numarasını yazmam gerekiyor? - 23-08-2010, 18:43:19dostum scriti bende almak isterim konuyu gec gordum gec kalmis olabilirim
pm`de attim
- 23-08-2010, 20:38:26bir adet satin alindi script bekleniyor
arkadasimiz cok anlayisli ve soru bonbardimanina tutmama ragmen hic birseyi usenmeden eksiksiz yanitladi
edit:zaman belli degilmis daha - 23-08-2010, 20:53:33scriptimi bekliyorum artik 1 gun olur 2 gun olurByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle