konu acacaksan forumid yazacaksın post atacaksan topicid yazacaksın hocam
hocam mesela şu anda bi vbulletin konu açık önümde. ona post atıcam ama kaynak kodunda id numarasını bulamıyorum.
bi showthread.php?t=888583 yazıyor
bi showthread.php?p=21019091 yazıyor.
post atıcam ben bu konuya. hangi id numarasını yazmam gerekiyor?