• 23-08-2010, 05:26:47
    bugün scripti ilkkez kullanmayı denedim bir vbulletin forum üzerinde fakat başarılı olamadım. bytris konuyla ilgili yardımcı olursan memnun olurum, msnden yazdım.

    birde sormak istediğim bir şey var, vbulletinlerde id kısmına yazmam gereken değer,

    showthread.php?t= de yazan değer mi, yoksa
    showthread.php?p= de yazan değer mi?
  • 23-08-2010, 14:42:02
    konu acacaksan forumid yazacaksın post atacaksan topicid yazacaksın hocam
  • 23-08-2010, 15:00:07
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu acacaksan forumid yazacaksın post atacaksan topicid yazacaksın hocam
    hocam mesela şu anda bi vbulletin konu açık önümde. ona post atıcam ama kaynak kodunda id numarasını bulamıyorum.

    bi showthread.php?t=888583 yazıyor
    bi showthread.php?p=21019091 yazıyor.

    post atıcam ben bu konuya. hangi id numarasını yazmam gerekiyor?
  • 23-08-2010, 17:24:53
    ScR
    Üyeliği durduruldu
    t='i yazman gerekiyor arkadaşım.
  • 23-08-2010, 18:43:19
    dostum scriti bende almak isterim konuyu gec gordum gec kalmis olabilirim pm`de attim
  • 23-08-2010, 20:38:26
    bir adet satin alindi script bekleniyor arkadasimiz cok anlayisli ve soru bonbardimanina tutmama ragmen hic birseyi usenmeden eksiksiz yanitladi

    edit:zaman belli degilmis daha
  • 23-08-2010, 20:52:29
    iyide neden duyuru yaptın hocam
  • 23-08-2010, 20:53:33
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide neden duyuru yaptın hocam
    scriptimi bekliyorum artik 1 gun olur 2 gun olur
  • 24-08-2010, 00:19:08
    Eğer 50 tl olarak devam ediyorsa bende alabilirim