bugün scripti ilkkez kullanmayı denedim bir vbulletin forum üzerinde fakat başarılı olamadım. bytris konuyla ilgili yardımcı olursan memnun olurum, msnden yazdım.

birde sormak istediğim bir şey var, vbulletinlerde id kısmına yazmam gereken değer,

showthread.php?t= de yazan değer mi, yoksa
showthread.php?p= de yazan değer mi?