konumda
DataLife Engine Konu Botu (Tüm Sürümler İçin)
14
●1.459
- 28-07-2010, 19:52:45Üyeliği durdurulduPazar Ola Ne Diyeyim.raxip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilgilenenlerin pm atması rica olunur... bu bot kadar seri ceken bulabilirseniz baska hiç bişey demem. sunucunuz kaldırdıgı surece gunluk 45000 konuya kadar cekiyor gunluk.. tarafımca denenmiştir. - 28-07-2010, 22:26:07Üyeliği durdurulduArkadaşlar İlk Kullanıcıma Kurulumu yaptım...
ilgilenenler...
http://www.rlsall.com
adresine demo olarak bakabilirler.. - 29-07-2010, 10:05:05Üyeliği durduruldu
- 29-07-2010, 10:22:05Üyeliği durduruldurus alt yapisi uzerine gelistirdim. ama tr destekli olupta calisanini bulamazsin. bu durumdada W-a-r-e-z olmaz sanirim. sadece alt yapi kullanmaklakirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




