kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,
Arkadaşım Bu Bot W-a-r-e-z de
Haberin Olsun...
rus alt yapisi uzerine gelistirdim. ama tr destekli olupta calisanini bulamazsin. bu durumdada W-a-r-e-z olmaz sanirim. sadece alt yapi kullanmakla