Konu
DataLife Engine Konu Botu (Tüm Sürümler İçin)
29-07-2010, 10:22:05
#15
iLGinciX
Üyeliği durduruldu
kirsehirli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
,
Arkadaşım Bu Bot W-a-r-e-z de
Haberin Olsun...
rus alt yapisi uzerine gelistirdim. ama tr destekli olupta calisanini bulamazsin. bu durumdada W-a-r-e-z olmaz sanirim. sadece alt yapi kullanmakla