Konu
DataLife Engine Konu Botu (Tüm Sürümler İçin)
28-07-2010, 19:52:45
#11
iLGinciX
Üyeliği durduruldu
raxip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 20 tl ye satiyorum
konumda
Pazar Ola Ne Diyeyim.
ilgilenenlerin pm atması rica olunur... bu bot kadar seri ceken bulabilirseniz baska hiç bişey demem. sunucunuz kaldırdıgı surece gunluk 45000 konuya kadar cekiyor gunluk.. tarafımca denenmiştir.