• 04-12-2009, 21:44:18
    #10
    bencede oldukça tanıdık
  • 04-12-2009, 21:53:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kategoriler bile aynı
  • 05-12-2009, 13:34:34
    #12
    30TL'nin 29'unu isterim :P
  • 05-12-2009, 13:37:11
    #13
    sen yenisin galiba
  • 05-12-2009, 14:09:30
    #14
    EJDER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30TL'nin 29'unu isterim :P
    1 tl'si de konuyu açmış emek vermiş
  • 05-12-2009, 16:15:23
    #15
    Bir de alttaki ejder linkini kaldırmış
  • 05-12-2009, 16:19:45
    #16
    Pişkinliğe bak ya, EJDER'in scriptini gelmiş forumda satıyor. Burda önemli olan kendisine ait olmayan bir scripti satması. Vay be insanların harbiden gözü dönmüş.
  • 05-12-2009, 17:40:30
    #17
    sanırım çok yeni
  • 05-12-2009, 17:49:53
    #18
    dzc
    Üyeliği durduruldu
    holycin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yenisin galiba
    o yeni galiba