Toplist ScRpti Satılıktır Sadece 30 Tl
21
●1.358
- 05-12-2009, 14:09:30
- 05-12-2009, 16:19:45Pişkinliğe bak ya, EJDER'in scriptini gelmiş forumda satıyor. Burda önemli olan kendisine ait olmayan bir scripti satması. Vay be insanların harbiden gözü dönmüş.