Konu
Toplist ScRpti Satılıktır Sadece 30 Tl
05-12-2009, 16:19:45
#16
WebEngineer
Pişkinliğe bak ya, EJDER'in scriptini gelmiş forumda satıyor. Burda önemli olan kendisine ait olmayan bir scripti satması. Vay be insanların harbiden gözü dönmüş.