Toplist ScRpti Satılıktır Sadece 30 Tl - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Toplist ScRpti Satılıktır Sadece 30 Tl
21
●
1.358
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Toplist ScRpti Satılıktır Sadece 30 Tl
1
2
3
05-12-2009, 18:09:32
#19
aselsoft
EJDER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir de alttaki ejder linkini kaldırmış
Hem Suçlu Hem güçlü :P
05-12-2009, 19:01:07
#20
osmanizim
Ejder hocam script çok iyi görünüyor arkadaş fazla bir ücret istememiş maddi durumun varsa scripti kaçırma derim
05-12-2009, 19:04:35
#21
HayroLa
EJDER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30TL'nin 29'unu isterim :P
1 tL'nin'de 0,50 kuruşu benim
05-12-2009, 19:50:18
#22
EJDER
Kurulumunu ücretli yapması normal bir davranış olur ama direk scriptin satılması biraz abesle iştigal olmuş
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler