• 05-12-2009, 18:09:32
    #19
    EJDER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de alttaki ejder linkini kaldırmış
    Hem Suçlu Hem güçlü :P
  • 05-12-2009, 19:01:07
    #20
    Ejder hocam script çok iyi görünüyor arkadaş fazla bir ücret istememiş maddi durumun varsa scripti kaçırma derim
  • 05-12-2009, 19:04:35
    #21
    EJDER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30TL'nin 29'unu isterim :P
    1 tL'nin'de 0,50 kuruşu benim
  • 05-12-2009, 19:50:18
    #22
    Kurulumunu ücretli yapması normal bir davranış olur ama direk scriptin satılması biraz abesle iştigal olmuş