• 08-07-2009, 18:30:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar çoklu satışlarımız şu konudan devam etmektedir.
    https://www.r10.net/script-satisi/336...ight=sanalvadi
    script özellikleride bu konu içerisinde yazmaktadır. Ekstradan buraya yazmıcam.
    Bu konuyu sadece ÖZEL TEMA'yı satmak için ayrı olarak açtım eğer 7 gün içerisinde bu özel temayı tek kişi almazsa bu temayıda diğer 50TL 'den sattığım çoklu tema satışları arasına ekleyeceğim.
    Bu temada script v2.5 olmuştur.
    • Bu özel temada linkler sef seodur. ID içermez
    • w3 'e uygundur tamamen ::Passed:: validator - jigsaw
    • Sistemde full AJAX kullanılmıştır örneğin girişte başlıklardaki Sağa, Sola oklara tıklayın
    • Reklamlar performans alabileceğiniz yerlere yerleştirilmiştir. Kontrolü admin panelden zaten
    • Ayrıca scriptteki ufak defek ince ayrıntılar update edilmiş geliştirilmiştir.
    KIRMIZI ÖZEL TEMA DEMO
    Script admin paneli demosunu komple özelliklerini halen devam eden diğer çoklu satış yaptığımız konudan inceleyebilirsiniz:
    https://www.r10.net/script-satisi/336...ight=sanalvadi
    Kırmızı özel tema fiyatı : 250 TL'dir.
    Bu temayı bu fiyattan alan kişi sınırsız lisansa sahip olup scripti istediği domainde kullanabilecektir ve bu tema başka hiç kimseye satılmayacaktır.
    Kırmızı özel tema 15 Temmuz 2009 Çarşamba saat 19:00 gününe kadar tek kişi tarafından satın alınmazsa bu konu iptal olur ve bu tema diğer çoklu satış yaptığımız temalar arasına eklenip 50TL 'den satışa sunulacaktır.
    Bu temayı satın almak veya kendinize özel tema yaptırmak bizden fiyat almak için Özel Mesaj gönderebilirsiniz.
    MSN için: reklam @ sanalvadi.com
    herkeze iyi çalışmalar dilerim
  • 08-07-2009, 18:57:12
    #2
    güzel script hayırlı satışlar
  • 08-07-2009, 19:07:33
    #3
    gerçekten çok güzel bir tema scriptinizi kullanıyorum çok ilgili alakalısınız.
  • 08-07-2009, 20:46:01
    #4
    Çok güzel olmuş hayırlı satışlar
  • 08-07-2009, 20:53:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Site istatistiklerinin yer aldığı kısım hariç mükemmel olmuş Sadece o kısmı beğenmedim
  • 08-07-2009, 21:22:22
    #6
    Harika olmuş iyi satışlar
  • 10-07-2009, 16:20:12
    #7
    konuya bakıpta yorum yapan yapmayan herkeze çok teşekkür ederim arkadaşlar.

    Alone o kısmı beğenmemeni anlayamadım açıklayabilirmisin lütfen çünkü siteden çok ayrık veya değişik bi tarzı yok o kısmın ilginç geldide bi kusurumuz varsa düzeltelim diye soruyorum.

    Ayrıca reklam alanları doldurulduğunda daha güzel gözüküyor tema.

    saygılarımla
  • 10-07-2009, 18:40:03
    #8
    Çok güzel olmuş yakut temalısını almıştım diğer tema fiyatlarına düşerse kaçırdım harika işler çıkarıyorsunuz başarılar.
  • 14-07-2009, 00:20:08
    #9
    boss24 teşekkürler yorumun için arkadaşlar son 20 saat denilebilir

    aksi halde coklu satışa eklenecektir tema.