• 14-07-2009, 11:09:19
    #10
    Harika olmuş hocam tebrik ederim, oyun scripti almayı düşünüyordum hem temayı hemde scripti buldum sanırsam Uygun olduğunuzda msn adresinizi pm lerseniz bi görüşelim.
  • 15-07-2009, 16:16:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    antishareware
    teşekkür ederim..

    bugün son gün arkadaşlar, 1 kişi ile görüşmemiz sürüyor şuanda o kişide dahil alan olmazsa çoklu satışa eklenecektir.