konuya bakıpta yorum yapan yapmayan herkeze çok teşekkür ederim arkadaşlar.

Alone o kısmı beğenmemeni anlayamadım açıklayabilirmisin lütfen çünkü siteden çok ayrık veya değişik bi tarzı yok o kısmın ilginç geldide bi kusurumuz varsa düzeltelim diye soruyorum.

Ayrıca reklam alanları doldurulduğunda daha güzel gözüküyor tema.

saygılarımla