Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
konuya bakıpta yorum yapan yapmayan herkeze çok teşekkür ederim arkadaşlar.
Alone o kısmı beğenmemeni anlayamadım açıklayabilirmisin lütfen çünkü siteden çok ayrık veya değişik bi tarzı yok o kısmın ilginç geldide bi kusurumuz varsa düzeltelim diye soruyorum.
Ayrıca reklam alanları doldurulduğunda daha güzel gözüküyor tema.
saygılarımla