• 04-07-2009, 23:41:32
    #55
    sunucuoptimizasyon.com
    Özel mesaj alayım.
  • 04-07-2009, 23:41:48
    #56
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarımı senmi yaptın acaba?? aynı script yabancı sitede'de varda
    pullus: fuckporntube . net
    buda yabancı site: mastishare . com

    gerçekten bende baktımda aynı tasarım başka sitede mevcut umarım bir düzgün yanıtın olur.Yoksa emek hırsızı durumuma düşeceksin.Eğer öyle birşey varsa gerçektende yazık diyorum başkada bişey demiyorum.
  • 04-07-2009, 23:43:56
    #57
    yabancı siteyi geçtik v7 ile bi sag sol panel farklı :S
  • 04-07-2009, 23:45:18
    #58
    demo alabilirmiyim?

    Bosver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim birde veri kaybı olmadan sitedeki başka bir scriptle degiştirebilirmisiniz? ve site mahkeme kararı ile kapatılmıyacak demişsiniz garantisi varmı? 2 gün sonra kapanırsa ve lisasnlı domaini degiştirecekmisiniz?
    bu soruların cevabını bende alabilirmiyim?
  • 04-07-2009, 23:46:21
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Valla bravo hocam her zamanki gibi super bir is cikartmissin

    Bende bir demo alabilirmiyim ?
  • 04-07-2009, 23:46:23
    #60
    demo alabilir miyim ?
  • 04-07-2009, 23:46:30
    #61
    Üyeliği durduruldu
    pmleri yolladım.

    Alıntı
    gerçekten bende baktımda aynı tasarım başka sitede mevcut umarım bir düzgün yanıtın olur.Yoksa emek hırsızı durumuma düşeceksin.Eğer öyle birşey varsa gerçektende yazık diyorum başkada bişey demiyorum.
    açıkladım zaten orjinal avs sistemi ile gelen avs teması o verilen sitelere baktım avs kullanıyorsa olabilir kendi teması sonucta.

    sizde ***** linki kaldırırsanız sevinirim.
  • 04-07-2009, 23:51:34
    #62
    Pullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Bende 3 ayda bir versiyon çıkıyor anca bukadar oluyor
    yazmışsın hocam 3 ayda bali 1 yerini degiştirseydin k.bkma baltalamak gibi oluyor ama başta belirtin bali v7 ile 1 farkı varmı? birisinde solda panel birisinde sagda :S
  • 04-07-2009, 23:51:37
    #63
    75 tl ye satıyorsunuz ve temayı alıntımı yapıyorsunuz.Pes doğrusu.Her domain için 75 TL lisans verilecek bir sitenin tasarımının başka sitelerle aynı olması garibime gitti.Ben wordpress in bir temasını alayım ufacık değişiklik yapıp kendi temam diye satayım güzel olurmu sizce?