75 tl ye satıyorsunuz ve temayı alıntımı yapıyorsunuz.Pes doğrusu.Her domain için 75 TL lisans verilecek bir sitenin tasarımının başka sitelerle aynı olması garibime gitti.Ben wordpress in bir temasını alayım ufacık değişiklik yapıp kendi temam diye satayım güzel olurmu sizce?