Pullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. Bende 3 ayda bir versiyon çıkıyor anca bukadar oluyor
yazmışsın hocam 3 ayda bali 1 yerini degiştirseydin k.bkma baltalamak gibi oluyor ama başta belirtin bali v7 ile 1 farkı varmı? birisinde solda panel birisinde sagda :S