• 07-06-2022, 19:25:13
    #10
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Scripti inceledim dark mode renkleri biraz daha güzelleştirebilir gibi geldi bana gözüme pek hocam gelmedi.
    Merhaba, tarafınız için özel renk şeması yapılabilir. Admin panelden istediğiniz ayarı kolayca değiştirebilirsiniz.
    Demirel Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun harika görünüyor. Bir sorum için özel mesaj gönderdim.
    Geri dönüş yapıldı.
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerli olarak böyle projeler görmek çok güzel, küçük yatırımlar ile çok mükemmel bir seviyeye ulaÅŸabileceÄŸinizi düşünüyorum. Tekrardan elinize saÄŸlık bol kazançlar 🎉
    Güzel düşünceniz için çok teşekkür ederim.
  • 07-06-2022, 19:50:00
    #11
    Hayırlı satışlar...

    Ufak bir fiziksel iş için sektörel düşünüyordum Forum sitesi. Aklımda vBulletin vardı.
    Ancak böyle bir alternatif ve yerli üretim olması daha çok ilgimi çekti.

    Küçük bir önerim olacaktı düşünürseniz eğerki;
    Rütbe sistemi, Online ödeme sistemi gibi ... (Paytr vb)
    Bir nevi vBulletin modüller mantığı yapılabilinir ise bir çok sektörde kullanılabilir (bebek,kadın,sorucevap,eğitim,al-sat vs vs..)
    Fikrimce; Fiyatta gayet uygun (bedava gibi birşey) modül yapısını geliştirip / özellikler çoğalır ise fiyat hizmetine göre çok az bile...

    Gelişim hızlı ve destek olur ise ilerleyen tarihlerde iletişime geçeçeğim.
    İyi forumlar
  • 07-06-2022, 20:07:41
    #12
    ShowYazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar...

    Ufak bir fiziksel iş için sektörel düşünüyordum Forum sitesi. Aklımda vBulletin vardı.
    Ancak böyle bir alternatif ve yerli üretim olması daha çok ilgimi çekti.

    Küçük bir önerim olacaktı düşünürseniz eğerki;
    Rütbe sistemi, Online ödeme sistemi gibi ... (Paytr vb)
    Bir nevi vBulletin modüller mantığı yapılabilinir ise bir çok sektörde kullanılabilir (bebek,kadın,sorucevap,eğitim,al-sat vs vs..)
    Fikrimce; Fiyatta gayet uygun (bedava gibi birşey) modül yapısını geliştirip / özellikler çoğalır ise fiyat hizmetine göre çok az bile...

    Gelişim hızlı ve destek olur ise ilerleyen tarihlerde iletişime geçeçeğim.
    İyi forumlar
    Merhaba,

    Öncelikle öneriniz ve düşünceleriniz için teşekkürlerimi sunuyorum.

    Öncelikle proje, modüler bir projedir ve eklenti sistemi kullanmaktadır. Dediğiniz gibi kütüphanenin gelişmesi şart.
    Ancak bunları yapabilmek için satış yapmam, bir sermaye ortaya çıkarmam ve bu ölçüde geliştirmelerime devam edebilmem gerekiyor.
    İmzamdaki konuya bakarsanız, projenin gelişimi ve özelliklerini her adımda paylaşmaya çalıştığımı bilmenizi isterim.

    Dediğim gibi, XenForo 2 veya vBulletin. Bu yazılımlardan bin kat daha fazla modüler olması söz konusu. Çok farklı bir eklenti sistemi kullanıldı projede.
  • 07-06-2022, 20:15:48
    #13
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni çıkan beta sistyemlerde var hem de free
    Ben senelerdir üzerinde çalışıyorum bu projenin. 50 liraya mı satayım? Satış baltalayan mesaj atmayın. Free sistem kullanabilirsiniz, herkes hür
  • 07-06-2022, 20:25:45
    #14
    MaÅŸallah
  • 08-06-2022, 07:22:59
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel bir proje. Umarım yakında forum kurarsam kesinlikle satın alacağım.
  • 08-06-2022, 17:56:38
    #16
    Öncelikle hayırlı olsun, bol kazançlar diliyorum yerli bir yazılım olması sebebiyle uzun zamandır takipteydim, yeni bir proje üzerinde tasarlama aşamasındayım, en kısa zamanda iletişime geçeceğim, tekrar hayırlı olsun.
  • 21-06-2022, 17:27:13
    #17
    Üstadım eline sağlık, yeni açtığım eğitim siteme çok karmaşık olmayan bu tarz yeni nesil bir şey bakınıyordum. Ancak sitemizin belirli bir seviyeye gelmesi gerekiyor forum işine de girmem için. Sık kullanılanlarıma alıyorum, inşallah ileride, kurulumu da subdomaine uygunsa alışverişimiz olacak. Kolay gelsin takipteyim..
  • 21-06-2022, 17:36:00
    #18
    slideshare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım eline sağlık, yeni açtığım eğitim siteme çok karmaşık olmayan bu tarz yeni nesil bir şey bakınıyordum. Ancak sitemizin belirli bir seviyeye gelmesi gerekiyor forum işine de girmem için. Sık kullanılanlarıma alıyorum, inşallah ileride, kurulumu da subdomaine uygunsa alışverişimiz olacak. Kolay gelsin takipteyim..
    Subdomain uyumluluğumuz var tabi ki. Dediğiniz gibi biraz daha yolu var sistemin ancak kullanılabilir bir düzeyde şu an. Eksik kısımlar daha çok admin paneldeki istatistiksel kısımları.

    Zaten şu konuda da detaylı anlattım: https://mentionbb.com/community/d/12...a-programi/239