slideshare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım eline sağlık, yeni açtığım eğitim siteme çok karmaşık olmayan bu tarz yeni nesil bir şey bakınıyordum. Ancak sitemizin belirli bir seviyeye gelmesi gerekiyor forum işine de girmem için. Sık kullanılanlarıma alıyorum, inşallah ileride, kurulumu da subdomaine uygunsa alışverişimiz olacak. Kolay gelsin takipteyim..
Subdomain uyumluluğumuz var tabi ki. Dediğiniz gibi biraz daha yolu var sistemin ancak kullanılabilir bir düzeyde şu an. Eksik kısımlar daha çok admin paneldeki istatistiksel kısımları.

Zaten şu konuda da detaylı anlattım: https://mentionbb.com/community/d/12...a-programi/239