Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni çıkan beta sistyemlerde var hem de free
Ben senelerdir üzerinde çalışıyorum bu projenin. 50 liraya mı satayım? Satış baltalayan mesaj atmayın. Free sistem kullanabilirsiniz, herkes hür