Script çok güzel,
az önce sitenizi dolaştım,
Yıllık kullanım ücreti : 100 YTL
yazıyor..
yani sormak istedigim bu scripti alan ( yada
listedikleriden herhangi birini )
yıllıkmı para ödeyecek, her yıl 100 ytl mesela.
Online Dizi & Fİlm Scripti (1. Sınıf Kalite)
30
●4.180
- 25-10-2008, 18:27:14Hayır 1 Seferliğine 50 YTL ödeyerek sınırsız kullanabilirsiniz.MaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V.2.0 cıktıgı zaman +50 ytl ucret ödeyerek v.2.0 a yukseltebilirsiniz isterseniz sisteminizi.
V.2.0 Video Portal Tarzı Olacak Zaten. - 25-10-2008, 18:29:30Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/script-satisi/248...yat-25ytl.html bu scriptden farkınız nedir neden sizi tercih etmeliyim,fark-lar nedir açıklar mısın
teşekkürler. - 25-10-2008, 18:33:13Bu Mesajınızı Özelden Atmanız Gerektiğini Düşünüyorum Bu Yaptığınız Normal Birşey Değil Script İsteği Yapmıyorum Burada.EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyı Çalışmalar. - 25-10-2008, 18:39:28Üyeliği durdurulduscript isteği yapmadım,yanlış anladınız.
dizi sitesi açmayı planlıyorum piyasadaki scriptleri araştırıyorum,size de soruyorum,farklar nedir neden siz ? çünkü sizin fiyatınız diğer scriptin 2 katında ...
aradaki fark nedir bu daha güzelse bunu alalım ; ) - 25-10-2008, 18:47:51Etiket Sistemi Mevcut Değil L & D Dizi & Film Scriptinde. Diğerinde Bu Mevcut.
L & D Dizi & Film Scriptinde Url yi yazmanız yeterli video eklemek için onda ıse embed koduyla ekleyebılırsınız.
L & D Dizi & Film Scriptinde Sınırsız Kısım Oluşturursunuz Diğerinde Bu Varmı Bilmiyorum.
Örn ; 10 Kısımdan Fazladır Kısım Olusturarak 100000000 e Kadar Parçalayabilirsiniz.
Görsellik Bakımından L & D Birazdaha Göz Alıcı Gibi Duruyor.
L & D de Uyelik İle Yorum Yapılabiliyor Cemalimde İse Normal Bir Yorum Bölümü Mevcut ( Uyeliği Koymamın Sebebi V.2.0 Alt Yapısına Uyumlu Hale Getirmekti. )
Diğer Farklarda Ortada Zaten Gözle Görülebilir Birkaç Özellik Farkıda Mevcut Cemalimde Arama Mevcut Bense Gerek Duymadım Arama Bölumune, Ama İsteyen İçin Arama Bölümünü Ekleyebilirim. - 26-10-2008, 00:03:18Üyeliği durdurulduben ekliyeyim bir de bence bu script daha profesyonel çünkü diğerinin tasarımı bile free
kodları sıfırdan mı yazmış belli değil vs vs.. tabi tartışmaya gerek yok ama ben aldım çok yardımcı da oluyor kendisi sağolsun.. ha bu arada tanımam etmem kimseyi sadece aldım görüşümü belirteyim dedim..
- 26-10-2008, 11:06:10Arkadaşın konusuna yazmak istemezdim ama bana da söz düştü gibi, birincisi tasarım free diye beni kötülemenize gerek yok kaç kere yazdım konumda kodlar sıfırdan yazıldı diye benden alan arkadaşların yorumları da kötü değil zaten isterseniz itrader'lerimden bakabilirsiniz, cevap verme gereği duydum tekrar arkadaşımızdan özür dilerim.CeLaNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak ben de otomatik sitemap var www.fixdizi.net/sitemap.xml, ve sizin sistemde sanırım sef yok ben de var ve bende de istenildiği kadar kısım eklenebiliyor.chedmade18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2008, 19:27:52L & D De Sef Mevcuttur.macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script Karşılaştırmak Bence Doğru Değil Ama Brazda İyi Alıcıları Aydınlatmak Açısından.
Verdiğiniz Bilgiler İçin Teşekkür Ederim.
kodları sıfırdan mı yazmış belli değil vs vs.. tabi tartışmaya gerek yok ama ben aldım çok yardımcı da oluyor kendisi sağolsun.. ha bu arada tanımam etmem kimseyi sadece aldım görüşümü belirteyim dedim..