EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/script-satisi/248...yat-25ytl.html bu scriptden farkınız nedir neden sizi tercih etmeliyim,fark-lar nedir açıklar mısın
teşekkürler.
Bu Mesajınızı Özelden Atmanız Gerektiğini Düşünüyorum Bu Yaptığınız Normal Birşey Değil Script İsteği Yapmıyorum Burada.

Iyı Çalışmalar.