macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın konusuna yazmak istemezdim ama bana da söz düştü gibi, birincisi tasarım free diye beni kötülemenize gerek yok kaç kere yazdım konumda kodlar sıfırdan yazıldı diye benden alan arkadaşların yorumları da kötü değil zaten isterseniz itrader'lerimden bakabilirsiniz, cevap verme gereği duydum tekrar arkadaşımızdan özür dilerim.

Ek olarak ben de otomatik sitemap var www.fixdizi.net/sitemap.xml, ve sizin sistemde sanırım sef yok ben de var ve bende de istenildiği kadar kısım eklenebiliyor.
L & D De Sef Mevcuttur.

Script Karşılaştırmak Bence Doğru Değil Ama Brazda İyi Alıcıları Aydınlatmak Açısından.

Verdiğiniz Bilgiler İçin Teşekkür Ederim.