• 19-07-2008, 23:26:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Evet son cumlen aynen oyle ve cok hizlilar.
    Bazen dakikasinda bazen ise 1saat icinde cevap veriyorlar.

    ve cidden oyle, ben bir IPB kullanicisi olarak asla vB'ye en iyi demedim, tam tersine her yerde, ingiliz/amerikan forumlarinda bile IPB'yi savundum. 3.7 versiyonunu saymazsak vB'nin, IPB'den ustun bir tarafi yok! 3.7 ile solladi vB'yi ama IPB 3.versiyonu cikarinca IPB'nin kat kat ustune cikacak ve 9.aydan sona her an cikarabilirler, cunku 4.ceyrekte cikarmayi planliyoruz dediler... istersen temel ozelliklerini sayayim ?

    Ben vB kullandigimda ise 20saatten fazla bekledigim oluyordu
  • 19-07-2008, 23:30:03
    #11
    TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet son cumlen aynen oyle ve cok hizlilar.
    Bazen dakikasinda bazen ise 1saat icinde cevap veriyorlar.

    ve cidden oyle, ben bir IPB kullanicisi olarak asla vB'ye en iyi demedim, tam tersine her yerde, ingiliz/amerikan forumlarinda bile IPB'yi savundum. 3.7 versiyonunu saymazsak vB'nin, IPB'den ustun bir tarafi yok! 3.7 ile solladi vB'yi ama IPB 3.versiyonu cikarinca IPB'nin kat kat ustune cikacak ve 9.aydan sona her an cikarabilirler, cunku 4.ceyrekte cikarmayi planliyoruz dediler... istersen temel ozelliklerini sayayim ?

    Ben vB kullandigimda ise 20saatten fazla bekledigim oluyordu
    Ben Sharebus Divxplanet ve Zevzek.com ile tanıştığımdan beri IPB karşı sempati besliyorum. Merak ettim ne gibi özellikler gelecek. Yazarsan çok sevinirim yada bir link verirsen inceleyim.
    Yavaş yavaş soğuyorum vBulletin'den
  • 19-07-2008, 23:43:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    • Yeni bir resmi tema yani default
    • Artik kolayca IPB temalari olusturulabilecek
    • BBCODE kontrolu. Ornegin Youtube, Metacafe gibi videolari Forumda gostermek icin artik mod kullanmaya gerek olmayacak hatta su an bile yok Panelden 2-3kod girerek ama v3 ile BBCODE kontrolu daha kolay olacak ve kisisellestirilebilecek. Ornegin [Ben][/Ben] gibi kisisel BBCODE olusturabilecegiz
    • Moderator senecekleri gelistirilecek hatta ozel Moderator paneli gibi birsey olacak ve Ayarlar genisletilecek
    • MOD kodlamak yeni versiyon ile daha kolay olacak
    • PHP4 artik kesinlikle desteklenmeyecek, en az PHP5 gerektirecek. MYSQL4 ile calisiyor ama 5'i oneriyorlar; cunku yeni eklenecek ozellikler en iyi PHP5 ve MYSQL5 ikiliminde belirgin olacakmis. Ornegin forum performansi, HIZI daha artacak, daha hafif olacak...
    • ORACLE database'i birakip MSSQL'e destek verip devam edecekler
    • SHOUTBOX diye bilinen CHAT KUTUSU eklentisini ise IPB kullananlar bilebilir DEAN adinda bir genc cocuk kodluyorlardi ve IPB buyuk bir surpriz yaparak bu genci ile baska bir genc CODER'u kendi kadrosuna katti ve artik bu SHOUTBOX, IPB SHOUTBOX olacak yani CHAT KUTUSU eklentisi artik resmi ve default yani orijinalinde olan bir ozellik olmus olacak... Bunu ise dedigim iki kisi uzerinde calisiyor ve su ankinin en iyisi olmasi icin cabaliyorlar AJAX kodlari ile ve IPB'den gorevli 2 kisi ise bu ozelligin guvenligi uzerinde calisiyorlar ve de tabii performansi uzerine, forumu kasmasin diye...

    Bunlar temel ozelliklerden sadece ama sadece bir kaci
    Ve benim bile daha es gectigim ozellikler ise:
    Invision Power Services -> IPS Company Blog
    Bu resmi blog sayfalarinda belirtilmis... ilk 2sayfa v3 projesine ait...
  • 19-07-2008, 23:56:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Sharebus Divxplanet ve Zevzek.com ile tanıştığımdan beri IPB karşı sempati besliyorum. Merak ettim ne gibi özellikler gelecek. Yazarsan çok sevinirim yada bir link verirsen inceleyim.
    Yavaş yavaş soğuyorum vBulletin'den
    Bu arada, SHAREBUS'e bende uyeyim ama onlar hala eski versiyon kullaniyorlar...

    Bu arada, 10milyon mesaji gecmis bir iPB forumu gormustum, onu ariyordum
    Bazi vB fanatikleri, IPB zamanla kaldiramiyor diyor da ornek gosterecektim
  • 19-07-2008, 23:57:40
    #14
    Sadece bu özellikler olsa bile IPB vBulletin'e büyük fark atmış oluyor.. vBulletin 4.X versiyonu için şimdilik ortalıkta dolaşan özellikler IPB'de fazlası ile bulunuyor. Sanırım takvim iki script takvim olarak kıyaslanırsa IPB hep bir adım önde gidiyor. BB Code kişişelleştiribilmesi eğer düşündüğüm gibi birşey tek kelime ile süper bir özellik. Ben forum için Chat özelliğini her zaman gereksiz buldum ama üye gruplarına ayrı ayrı izin verilmesi seçeneği kesin eklenecektir sadece görevlilerin kullanabilmesi için chat eklentisi güzel birşey. Gerçekten IPB yeni versiyonu ile geecek özellikler çok kullanışlı ve çok güzel..

    TurXaliM bu arada verdiğin cevaplar için teşekkür ederim IPB hakkındaki nerdeyse tüm merak ettiklerimi öğrendim sayende...
  • 20-07-2008, 00:09:20
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ipb - vbulletin tamamen seçim işi.
    bana ipb daha hoş gelmiştir herzaman =)
    keşke 2 hafta açmış olsaydın konuyu.
    149$ verip bende lisansını aldım.

    yalnız konu yalnış yerde.
    Account & Lisans Satışı - Webmaster Forum & Webmaster Okulu

    hayırlı satislar.
  • 20-07-2008, 00:13:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bu özellikler olsa bile IPB vBulletin'e büyük fark atmış oluyor.. vBulletin 4.X versiyonu için şimdilik ortalıkta dolaşan özellikler IPB'de fazlası ile bulunuyor. Sanırım takvim iki script takvim olarak kıyaslanırsa IPB hep bir adım önde gidiyor. BB Code kişişelleştiribilmesi eğer düşündüğüm gibi birşey tek kelime ile süper bir özellik. Ben forum için Chat özelliğini her zaman gereksiz buldum ama üye gruplarına ayrı ayrı izin verilmesi seçeneği kesin eklenecektir sadece görevlilerin kullanabilmesi için chat eklentisi güzel birşey. Gerçekten IPB yeni versiyonu ile geecek özellikler çok kullanışlı ve çok güzel..

    TurXaliM bu arada verdiğin cevaplar için teşekkür ederim IPB hakkındaki nerdeyse tüm merak ettiklerimi öğrendim sayende...
    Su an zaten DEAN's SHOUTBOX'unda o ozellik var, ben BANLI ve MiSAFiR grubu disindaki herkese izin veriyordum gormeleri icin. Hatta ek olarak grup basina "Kendi yolladigi mesaji silebilir, duzenleyebilir" gibi ozellikleri de vardi ve hatta siradan bir kisiyi sadece o chat kutusunun bile Moderatoru yapabiliyorsun
    Ama su an kurulu degil tabii ki ve 3aya kadar yavas yavas tek tek mod'lari kaldiriyorum en luzumsuzundan baslayarak



    DarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipb - vbulletin tamamen seçim işi.
    bana ipb daha hoş gelmiştir herzaman =)
    keşke 2 hafta açmış olsaydın konuyu.
    149$ verip bende lisansını aldım.

    yalnız konu yalnış yerde.
    Account & Lisans Satışı - Webmaster Forum & Webmaster Okulu

    hayırlı satislar.
    Umarim konuyu DOGRU YERE tasirlar MODERATOR arkadaslar. Ben farketmemistim

    Ayrica urun secimlerini yine bizler yapiyoruz.
    Guvenlik seviyeleri ne durumda? Ozellikleri ne? Bana uygun ozelliklerin en cogu hangisinde, Teknik destek hizlari nasil? vs vs vs...
  • 22-07-2008, 23:26:19
    #17
    Lisans tarafımdan alınmıştır. Sorunsuz bir alışveriş oldu. Çok teşekkürler TurXaliM
  • 22-07-2008, 23:38:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Evet, lisans(lar) WoLeRiNe 'e satilmistir.
    Guvenip ucreti hic tereddut etmeden gonderdigin icin ben Tesekkur ederim