_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bu özellikler olsa bile IPB vBulletin'e büyük fark atmış oluyor.. vBulletin 4.X versiyonu için şimdilik ortalıkta dolaşan özellikler IPB'de fazlası ile bulunuyor. Sanırım takvim iki script takvim olarak kıyaslanırsa IPB hep bir adım önde gidiyor. BB Code kişişelleştiribilmesi eğer düşündüğüm gibi birşey tek kelime ile süper bir özellik. Ben forum için Chat özelliğini her zaman gereksiz buldum ama üye gruplarına ayrı ayrı izin verilmesi seçeneği kesin eklenecektir sadece görevlilerin kullanabilmesi için chat eklentisi güzel birşey. Gerçekten IPB yeni versiyonu ile geecek özellikler çok kullanışlı ve çok güzel..

TurXaliM bu arada verdiğin cevaplar için teşekkür ederim IPB hakkındaki nerdeyse tüm merak ettiklerimi öğrendim sayende...
Su an zaten DEAN's SHOUTBOX'unda o ozellik var, ben BANLI ve MiSAFiR grubu disindaki herkese izin veriyordum gormeleri icin. Hatta ek olarak grup basina "Kendi yolladigi mesaji silebilir, duzenleyebilir" gibi ozellikleri de vardi ve hatta siradan bir kisiyi sadece o chat kutusunun bile Moderatoru yapabiliyorsun
Ama su an kurulu degil tabii ki ve 3aya kadar yavas yavas tek tek mod'lari kaldiriyorum en luzumsuzundan baslayarak



DarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ipb - vbulletin tamamen seçim işi.
bana ipb daha hoş gelmiştir herzaman =)
keşke 2 hafta açmış olsaydın konuyu.
149$ verip bende lisansını aldım.

yalnız konu yalnış yerde.
Account & Lisans Satışı - Webmaster Forum & Webmaster Okulu

hayırlı satislar.
Umarim konuyu DOGRU YERE tasirlar MODERATOR arkadaslar. Ben farketmemistim

Ayrica urun secimlerini yine bizler yapiyoruz.
Guvenlik seviyeleri ne durumda? Ozellikleri ne? Bana uygun ozelliklerin en cogu hangisinde, Teknik destek hizlari nasil? vs vs vs...