Sadece bu özellikler olsa bile IPB vBulletin'e büyük fark atmış oluyor..

vBulletin 4.X versiyonu için şimdilik ortalıkta dolaşan özellikler IPB'de fazlası ile bulunuyor. Sanırım takvim iki script takvim olarak kıyaslanırsa IPB hep bir adım önde gidiyor. BB Code kişişelleştiribilmesi eğer düşündüğüm gibi birşey tek kelime ile süper bir özellik. Ben forum için Chat özelliğini her zaman gereksiz buldum ama üye gruplarına ayrı ayrı izin verilmesi seçeneği kesin eklenecektir sadece görevlilerin kullanabilmesi için chat eklentisi güzel birşey. Gerçekten IPB yeni versiyonu ile geecek özellikler çok kullanışlı ve çok güzel..
TurXaliM bu arada verdiğin cevaplar için teşekkür ederim IPB hakkındaki nerdeyse tüm merak ettiklerimi öğrendim sayende...
Su an zaten DEAN's SHOUTBOX'unda o ozellik var, ben BANLI ve MiSAFiR grubu disindaki herkese izin veriyordum gormeleri icin. Hatta ek olarak grup basina "Kendi yolladigi mesaji silebilir, duzenleyebilir" gibi ozellikleri de vardi ve hatta siradan bir kisiyi sadece o chat kutusunun bile Moderatoru yapabiliyorsun

Ama su an kurulu degil tabii ki ve 3aya kadar yavas yavas tek tek mod'lari kaldiriyorum en luzumsuzundan baslayarak
Umarim konuyu DOGRU YERE tasirlar MODERATOR arkadaslar. Ben farketmemistim
Ayrica urun secimlerini yine bizler yapiyoruz.
Guvenlik seviyeleri ne durumda? Ozellikleri ne? Bana uygun ozelliklerin en cogu hangisinde, Teknik destek hizlari nasil? vs vs vs...