_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Sharebus Divxplanet ve Zevzek.com ile tanıştığımdan beri IPB karşı sempati besliyorum. Merak ettim ne gibi özellikler gelecek. Yazarsan çok sevinirim yada bir link verirsen inceleyim.
Yavaş yavaş soğuyorum vBulletin'den
Bu arada, SHAREBUS'e bende uyeyim ama onlar hala eski versiyon kullaniyorlar...

Bu arada, 10milyon mesaji gecmis bir iPB forumu gormustum, onu ariyordum
Bazi vB fanatikleri, IPB zamanla kaldiramiyor diyor da ornek gosterecektim