• 05-05-2018, 17:20:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bu kategori uğrak mecrası olduğu için konuyu aceleyle açıyorum. Yıllardır forumda sürekli değişik üyeliklerle gelip insanlara zarar veren, hiçbir mağduriyeti gidermeden kaybolan Barış DEMİRDELEN'in multisini buldum. Acil dışarı çıkıyorum, geldiğim zaman şikayetim var bölümünde kanıtlarla konusunu açıp banlatacağım. Şu an giderayak birini dolandırmasın diye buraya konuyu açıp çıkıyorum. Akşam kanıtlarla şikayetim var bölümünde görüşmek üzere, esen kalın.
  • 05-05-2018, 17:31:24
    #2
    Kardeş senin işin yok mu ?
  • 05-05-2018, 17:36:15
    #3
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş senin işin yok mu ?
    Acil işi olduğu için dışarı çıktı hocam
  • 05-05-2018, 19:53:23
    #4
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş senin işin yok mu ?
    Geldim. Açmıyorum konu falan. @Lordbey; sana doğru diyor. Dolandırılınca ağlıyorsunuz. Sizleri düşünen insanlara artistlik yapmaya gelince aslansınız. Coinlerini dolandırt dolandırt, sonra gel yasalara çamur at, sizler dolandırılmasın diye uğraşan insanların bu çabalarına böyle tepki ver. Hak ediyorsunuz. Yok ifşa mifşa kim n'apıyorsa yapsın. Çok yakında Barış tarafından dolandırılanlar olduğunda vicdanen sorumlusu sensin.
  • 05-05-2018, 20:37:42
    #5
    Jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geldim. Açmıyorum konu falan. @Lordbey; sana doğru diyor. Dolandırılınca ağlıyorsunuz. Sizleri düşünen insanlara artistlik yapmaya gelince aslansınız. Coinlerini dolandırt dolandırt, sonra gel yasalara çamur at, sizler dolandırılmasın diye uğraşan insanların bu çabalarına böyle tepki ver. Hak ediyorsunuz. Yok ifşa mifşa kim n'apıyorsa yapsın. Çok yakında Barış tarafından dolandırılanlar olduğunda vicdanen sorumlusu sensin.
    Muhatap almayacağım artık forum moderetör uğraşşın sizle fazlalıkdan başka birşey değilsiniz.
  • 05-05-2018, 20:39:26
    #6
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhatap almayacağım artık forum moderetör uğraşşın sizle fazlalıkdan başka birşey değilsiniz.
    Sana ne? Konuma gelip yazan sensin, ben değil!
  • 05-05-2018, 20:44:47
    #7
    Jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana ne? Konuma gelip yazan sensin, ben değil!
    Kardeş senin trash konularını görmek zorunda değilim ben burada forumda bu işlerle ilgilenecek yetkili kişiler var zaten git mesaj at onlara onlar gereğini yapar konu açıp abuk subuk işlerle forum meşgul etme.
  • 05-05-2018, 20:47:22
    #8
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş senin trash konularını görmek zorunda değilim ben burada forumda bu işlerle ilgilenecek yetkili kişiler var zaten git mesaj at onlara onlar gereğini yapar konu açıp abuk subuk işlerle forum meşgul etme.
    Ben de seni görmek istemiyorum kardeş, foruma girme? Bu senin dediğin ona döndü. Beğenmiyorsan okuma, yasaklı listene ekle. İşine bak, zorla mı okutuyoruz? Derdin varsa yöneticilere söylersin. Böyle tavır gösterip dolandırılınca ağlıyorsun, komik oluyorsun.
  • 05-05-2018, 20:49:17
    #9
    Jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de seni görmek istemiyorum kardeş, foruma girme? Bu senin dediğin ona döndü. Beğenmiyorsan okuma, yasaklı listene ekle. İşine bak, zorla mı okutuyoruz? Derdin varsa yöneticilere söylersin. Böyle tavır gösterip dolandırılınca ağlıyorsun, komik oluyorsun.
    birader burdan yazma bence arkadaş şikayet açmış adına, https://www.r10.net/sikayetim-var/18...ayetciyim.html
    Buradan devam ette, akşam akşam tadı kaçmasın kimsenin.