Kardeş senin trash konularını görmek zorunda değilim ben burada forumda bu işlerle ilgilenecek yetkili kişiler var zaten git mesaj at onlara onlar gereğini yapar konu açıp abuk subuk işlerle forum meşgul etme.
Ben de seni görmek istemiyorum kardeş, foruma girme? Bu senin dediğin ona döndü. Beğenmiyorsan okuma, yasaklı listene ekle. İşine bak, zorla mı okutuyoruz? Derdin varsa yöneticilere söylersin. Böyle tavır gösterip dolandırılınca ağlıyorsun, komik oluyorsun.