Ben de seni görmek istemiyorum kardeş, foruma girme? Bu senin dediğin ona döndü. Beğenmiyorsan okuma, yasaklı listene ekle. İşine bak, zorla mı okutuyoruz? Derdin varsa yöneticilere söylersin. Böyle tavır gösterip dolandırılınca ağlıyorsun, komik oluyorsun.
birader burdan yazma bence arkadaş şikayet açmış adına,
https://www.r10.net/sikayetim-var/18...ayetciyim.html
Buradan devam ette, akşam akşam tadı kaçmasın kimsenin.