Jurisconsult adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geldim. Açmıyorum konu falan. @Lordbey; sana doğru diyor. Dolandırılınca ağlıyorsunuz. Sizleri düşünen insanlara artistlik yapmaya gelince aslansınız. Coinlerini dolandırt dolandırt, sonra gel yasalara çamur at, sizler dolandırılmasın diye uğraşan insanların bu çabalarına böyle tepki ver. Hak ediyorsunuz. Yok ifşa mifşa kim n'apıyorsa yapsın. Çok yakında Barış tarafından dolandırılanlar olduğunda vicdanen sorumlusu sensin.
Muhatap almayacağım artık forum moderetör uğraşşın sizle fazlalıkdan başka birşey değilsiniz.