PHP türkiyenin en gelişmiş ilan scripti
31
●7.262
- 17-02-2018, 12:52:05Buradan hiç kimse almadı mı hocam, forumdan? Maşallah konunuza alanları yazmışsınız hep skype üzerinden yaklaşık 100 kişiye satmışsınız 1 ayda. Skype ınızın maşallahı varmış toptancılar hali gibi 5 dakika da bir ilan sitesi satmışsınız skypedan, tebrik ederim. Script biraz daha geliştirilebilir alt sayfalar iyi, anasayfa biraz yetersiz geldi bana. İyi satışlar.
- 17-02-2018, 13:14:35Lisanslama yok mu hocam, lisanslayabilirdiniz. Elbette isim yazma zorunluluğu yok, zaten forumdan alan kişinin olduğunu düşünmüyorum olsa forumdan satıldı diye yazardınız ve itrade kullanırdınız veya size kullanırlardı. Malum günümüzde herkes tasarımcı, yazılımcı oldu görüşünüze 100% katılıyorum. İyi günler.
- 18-02-2018, 19:02:40merhaba değerli r10 sakinleri bu arkadaş dan aldığım tüm hizmetlerden dolayı buraya yazmaya karar verdim
bi problem oldugunda
skypeden -telefondan
anında ulaşıyoruz
hafta sonu olup olmaması cok da önemli degil
yeni güncellemler olduğunda
skypeden yada whatsapp yada telefon uzerınden haber veriliyor
çoğunlukda sistemler kendiliğinden güncelleniyor, her dakika yaptığı ufacık bir calışmanın bile oldugu bir dosya oldugunda hemen hostinglerimize atıyor,demo sitede ne görüyorsak , nokta
virgülüne kadar, dosyalr birebir aynı
botlar da çok iyi olmus ilanı 5 dakıka sürmeden çekip istediğim üyenin üstüne aktardım panelden gelen ilanlarda sahibinden. yada hürriyet emlak yazılarının harıcı bir watermark resmiyle otomatik kapatılması özelikle çok iyi
uygun fiyatına kaliteli hizmet, güçlü ve hızlı teknik destek aatin önemi yok bi sorun olduğunda anında ulaşabiliyoruz - 21-02-2018, 10:18:08Merhabaefehann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlan sitesi açmayı düşünüyorum. Fakat önceki arkadaşların sorduğu sorulara yanıt verir misiniz?
Aklımda bazı sorular oluştu...
Kocaelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTurgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBu sorulara yanıt verirseniz sevinirim..reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-02-2018, 10:42:22MerhabaTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. alıntıda benim diğer konusunda sorduğum soruyu alıntılamışsınız. Ben scripti aldım ve kendi sunucuma açık kaynak kodlu kuruldu.
Yapı olarak çok memnunum. Destek olarakta Halil abi gayet iyi destek veriyor. Skypeden ulaştığımda hemen cevap verip yardımcı olmaya çalışıyor. Önerilerimide yapılabilir/yapılamaz diye cevaplayarak olacak bişeyse sıraya koyuyor.
sizin aklınıza takılan ve benim cevaplayabileceğim bir şey olursa sorabilirsiniz.
Ben script olarak ciddi manada memnunum - 23-02-2018, 18:41:55sonunda ban yasağımız da kalktı,
banlanma sebebim olarak 2.sayfa içindeki yazdıgım yorumdaki karekter hatalarını düzeltmek diyebilirim, çünkü klavyede bazı tuşlar basmıyor
yoksa hiç kimseye hiçbir yanlışım olmaz benim
-----------------------------------------------------------------------------