sonunda ban yasağımız da kalktı,
banlanma sebebim olarak 2.sayfa içindeki yazdıgım yorumdaki karekter hatalarını düzeltmek diyebilirim, çünkü klavyede bazı tuşlar basmıyor
yoksa hiç kimseye hiçbir yanlışım olmaz benim
-----------------------------------------------------------------------------