Lisanslama yok mu hocam, lisanslayabilirdiniz. Elbette isim yazma zorunluluğu yok, zaten forumdan alan kişinin olduğunu düşünmüyorum olsa forumdan satıldı diye yazardınız ve itrade kullanırdınız veya size kullanırlardı. Malum günümüzde herkes tasarımcı, yazılımcı oldu görüşünüze 100% katılıyorum. İyi günler.