• 28-04-2016, 17:12:28
    #1
    Konu kilit.
  • 28-04-2016, 18:17:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İşte bu sonunda bir yazılımcı çıktı tebrikler en kısa sürede bende irtibata geçeceğim işn.
  • 02-05-2016, 22:34:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşa önerdiğiniz sistem tamamen javada yazılmış. Web tabanlı java oyun sitesini exe'nin içerisine embed ederek browserdan çalıştırıyorsunuz ve buna da indirmeli masaüstü uygulama diyorsunuz.

    Ayrıca linkini verdiğiniz programı download ettim ancak şöyle bir hata mesajı çıkıyor:
    This application requires a Java Runtime Environment 1.3.0
  • 03-05-2016, 13:13:14
    #4
    bilgincik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa önerdiğiniz sistem tamamen javada yazılmış. Web tabanlı java oyun sitesini exe'nin içerisine embed ederek browserdan çalıştırıyorsunuz ve buna da indirmeli masaüstü uygulama diyorsunuz.

    Ayrıca linkini verdiğiniz programı download ettim ancak şöyle bir hata mesajı çıkıyor:
    This application requires a Java Runtime Environment 1.3.0
    Bilgincik, Oyunlarımız zaten Java. İsmimiz de JavaBE dikkat ettiysen. Jar to exe yaparak oyunumuzu indirmeli masaüstü uygulamasına çeviriyoruz zaten uygulamalarımız bunu destekliyor. Yani sizin dediğiniz gibi gidip de Embed olarak gömmek söz konusu değildir. Yazılımdan anlamadan böyle bir direkt yorum yapmakta neyin nesidir?

    JRE sürümünüzü güncellerseniz erişim sağlarsınız. 1.3.0'dan alt sürümler erişim sağlayamıyor.
  • 03-05-2016, 15:54:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    neden Java'ya ihtiyaç duyuyor ki? Native exe değil midir?
  • 03-05-2016, 16:21:34
    #6
    bilgincik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden Java'ya ihtiyaç duyuyor ki? Native exe değil midir?
    Java çünkü hepsinden 1 adım öndedir. Burada .EXE olmasının sebebi .EXE daha çok tercih ediliyor o yüzden jar to EXE yapıldı. Müşterilerimiz isterlerse .jar dosyasını indirip çalıştırmaları durumunda .jar olarak da erişim sağlayabilirler.

    Native .Exe'dir ama Java'da yapmak daha sağlıklı ise Java'da gördüğünüz gibi Native olabiliyor. Ama .net'i Windows hariç herhangi bir işletim sisteminde native olacak şekilde çalıştıramazsınız. Ama JAVA öyle değildir.

    Daha fazla sorunuz var ise info@javabe.com adresinden hızlıca cevap alabilirsin.

    Teşekkürler.
  • 03-05-2016, 17:14:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Native executable kod (exe) hiçbir eklentiye, emülasyona vs gereksinim duymadan çalıştırılabilir exe uygulamasıdır. Ben bunu ifade etmek istiyorum. Ama sizin exe oyun uygulamanız JRE gibi runtime bir arabirim desteği olmadan çalışmaz.

    Sözlerimi yanlış anlamayın sakın. Satış baltalamak gibi bir niyetim de yok. Şimdiden hayırlı satışlar...
  • 03-05-2016, 17:28:55
    #8
    bilgincik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Native executable kod (exe) hiçbir eklentiye, emülasyona vs gereksinim duymadan çalıştırılabilir exe uygulamasıdır. Ben bunu ifade etmek istiyorum. Ama sizin exe oyun uygulamanız JRE gibi runtime bir arabirim desteği olmadan çalışmaz.

    Sözlerimi yanlış anlamayın sakın. Satış baltalamak gibi bir niyetim de yok. Şimdiden hayırlı satışlar...
    Teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:28:55 -->-> Daha önceki mesaj 17:28:19 --

    Yakında 51 oyunu da sisteme eklenecektir.
  • 03-05-2016, 21:06:47
    #9
    Oyunun lisanslı sahibi olarak Javabe nin bize özel yazılan oyunu bizim temamızla bizim özelliğimizle hatta bizim ortak özelliklerimizle satmasını şiddetle kınıyorum.

    Sistemin gerçek versiyonunu www.oyunlokali.com da görebilirsiniz.

    ayrıca sizlere uyarım oyunu satın alıp hatta özellikle özel proje olarak yaptıran benden sizlere tavsiye oyunda bir sürü bug var bunları göze alarak alsınlar ve bu oyunların alt yapısıyla hiçbir başarı elde edemeyeceğinizide özellikle belirtmek isterim.