neden Java'ya ihtiyaç duyuyor ki? Native exe değil midir?
Java çünkü hepsinden 1 adım öndedir. Burada .EXE olmasının sebebi .EXE daha çok tercih ediliyor o yüzden jar to EXE yapıldı. Müşterilerimiz isterlerse .jar dosyasını indirip çalıştırmaları durumunda .jar olarak da erişim sağlayabilirler.
Native .Exe'dir ama Java'da yapmak daha sağlıklı ise Java'da gördüğünüz gibi Native olabiliyor. Ama .net'i Windows hariç herhangi bir işletim sisteminde native olacak şekilde çalıştıramazsınız. Ama JAVA öyle değildir.
Daha fazla sorunuz var ise
info@javabe.com adresinden hızlıca cevap alabilirsin.
Teşekkürler.