• 04-05-2016, 16:03:40
    #10
    Internetabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunun lisanslı sahibi olarak Javabe nin bize özel yazılan oyunu bizim temamızla bizim özelliğimizle hatta bizim ortak özelliklerimizle satmasını şiddetle kınıyorum.

    Sistemin gerçek versiyonunu www.oyunlokali.com da görebilirsiniz.

    ayrıca sizlere uyarım oyunu satın alıp hatta özellikle özel proje olarak yaptıran benden sizlere tavsiye oyunda bir sürü bug var bunları göze alarak alsınlar ve bu oyunların alt yapısıyla hiçbir başarı elde edemeyeceğinizide özellikle belirtmek isterim.
    Oyun demo amaçlı eklenmiştir. Konuda da dediğimiz gibi oyunlarımız bir çok site tarafından lisanslanarak kullanılmaktadır. internetabi kullanıcılı üyenin de dediği " Oyunlokali.com " sitesi de lisans ağımızda olan diğer sitelere saldırı düzenlediği için kara listededir ve kesinlikle destek kesilmiştir. Hiç bir çalışma da yapılmamaktadır.

    İyi günler, İyi çalışmalar.
  • 04-05-2016, 17:30:58
    #11
    Javabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun demo amaçlı eklenmiştir. Konuda da dediğimiz gibi oyunlarımız bir çok site tarafından lisanslanarak kullanılmaktadır. internetabi kullanıcılı üyenin de dediği " Oyunlokali.com " sitesi de lisans ağımızda olan diğer sitelere saldırı düzenlediği için kara listededir ve kesinlikle destek kesilmiştir. Hiç bir çalışma da yapılmamaktadır.

    İyi günler, İyi çalışmalar.
    Bizim javabe.com veya sizinle hiçbir ilişkimiz yokki karalisteye alıyorsunuz bizim için sarı çizmeli mehmet ağasınız siz sadece ben bu oyunu kullanan ve yıllarca sizlere tomarla para veren kişilerin bir yerlere gelememesini belirtiyorum.

    Sizinle hiçbir çalışmamız olmadığınıda beni laf olsun diye skype ye eklediğinizdede açıkça belirtmiştim.

    Bizden uzak allaha yakın olun.
  • 04-05-2016, 21:29:49
    #12
    Internetabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunun lisanslı sahibi olarak Javabe nin bize özel yazılan oyunu bizim temamızla bizim özelliğimizle hatta bizim ortak özelliklerimizle satmasını şiddetle kınıyorum.

    Sistemin gerçek versiyonunu www.oyunlokali.com da görebilirsiniz.

    ayrıca sizlere uyarım oyunu satın alıp hatta özellikle özel proje olarak yaptıran benden sizlere tavsiye oyunda bir sürü bug var bunları göze alarak alsınlar ve bu oyunların alt yapısıyla hiçbir başarı elde edemeyeceğinizide özellikle belirtmek isterim.
    vallaha arkadaşıda tanımam sizide ama demişsinizki bizim temamız ile aynı sizde sitenizde kullandığınız tema gamyun.net'e ait sanırım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:28:38 --

    Javabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Java çünkü hepsinden 1 adım öndedir. Burada .EXE olmasının sebebi .EXE daha çok tercih ediliyor o yüzden jar to EXE yapıldı. Müşterilerimiz isterlerse .jar dosyasını indirip çalıştırmaları durumunda .jar olarak da erişim sağlayabilirler.

    Native .Exe'dir ama Java'da yapmak daha sağlıklı ise Java'da gördüğünüz gibi Native olabiliyor. Ama .net'i Windows hariç herhangi bir işletim sisteminde native olacak şekilde çalıştıramazsınız. Ama JAVA öyle değildir.

    Daha fazla sorunuz var ise info@javabe.com adresinden hızlıca cevap alabilirsin.

    Teşekkürler.
    bir önerim olacak 101 okeyplus'a bakarak grafikleri biraz daha güzelleştirmek tamamen sizin elinizde sanırım
  • 05-05-2016, 13:17:25
    #13
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaha arkadaşıda tanımam sizide ama demişsinizki bizim temamız ile aynı sizde sitenizde kullandığınız tema gamyun.net'e ait sanırım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:29:49 -->-> Daha önceki mesaj 21:28:38 --



    bir önerim olacak 101 okeyplus'a bakarak grafikleri biraz daha güzelleştirmek tamamen sizin elinizde sanırım

    Grafikler zaten değiştirilebiliyor. Grafikerimiz olmadığı için pek iyi çalışmalar çıkartamıyoruz ortaya. Zaten oyun lisanslamaya gelen müşterilerimiz kendi tasarımlarını da yaptırarak geliyor.

    Ama sizin bir öneriniz var ise ortaya yeni tasarımlar ve çalışmalar çıkabilir.

    İyi çalışmalar.
  • 05-05-2016, 13:29:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arayüz daha iyi olabilirdi, bunun dışında gayet iyi.
  • 05-05-2016, 17:46:58
    #15
    sKaracanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayüz daha iyi olabilirdi, bunun dışında gayet iyi.
    Öneriniz ve görüşünüz için teşekkürler.