ASP Haber Sitesi - Talep Toplama
11
●1.109
- 27-06-2015, 00:05:433g ile canlı yayın yapılacak sitede hocam + bant yayında yapılacak.Yani belirli videoların siteye yüklenmesi ve oynatılması.Tıpkı tvlerdeki gibi.netustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi çalışmalar. - 27-06-2015, 00:15:51Öncelikle ana yapı olarak tek bir paket olacak. Fakat yeni bir site olduğundan ilk olarak beta versiyonunu yayınlayacağız.Fosi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yayınlandığında r10 ailesi ile paylaşılıp eleştri ve önerileri dinleyeceğiz.
tamamen hazırlandığında teslim edilecek hale gelecek.
versiyon işine gelince yazımızda da olduğu gibi ilk 1 yıl ücretsiz güncellemeler olacak.
Daha sonrasında ise yazılımı en iyi hale getirmek için versiyon güncellemeleri olacak.
Bu güncellemeler site sahiplerinin isteğine bağlı olacak.
Site kapalı kaynak kodlu olacak ve süre sıkıntısı olmayacak.
Bizim serverlarımıza bağlı kalmayacak. Kişi kendi hostunda rahatsa süresizce kullanabilecek.