• 27-06-2015, 00:05:31
    #10
    Tek bir paket olarak mı sunacaksınız yoksa v1 v2 şeklinde mi olacak daha doğrusu gold paket bronz paket şeklinde mi olacak.
  • 27-06-2015, 00:05:43
    #11
    netustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site asp değil ASP.NET olacak. Freamwork 4.5 alt yapısı ile yazılmaktadır. Yazılım dili olarak C# kullanılmaktadır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:06 -->-> Daha önceki mesaj 23:52:50 --



    Bilgi için teşekkürler.

    Anlık duyurudan kastını üyelere maille haber den haberdar etme ise, bunun için kullanıcılardan eposta bildirimine üzün verilen üyelere bildirimler gönderiliyor.

    Canlı yayın ve band yayını hakkında detay verebilirmisiniz?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:57:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:55:06 --




    Reklam yönetim bölümü olacak. Yönetim panelinden reklamların yerlerine göre başlangıç ve bitiş zamanları olacak. reklam bitiş tarihi yaklaştığında bilgi verecek. (isteğe bağlı reklam verene de bilgi amaçlı olabilir.)

    Yönetim paneline admin, editör, yazar, moderatör tarzında kullanıcılara ait özel sayfalar oluşturulacak.
    wp-admin gibi birşey olmayacak
    3g ile canlı yayın yapılacak sitede hocam + bant yayında yapılacak.Yani belirli videoların siteye yüklenmesi ve oynatılması.Tıpkı tvlerdeki gibi.

    iyi çalışmalar.
  • 27-06-2015, 00:15:51
    #12
    Fosi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek bir paket olarak mı sunacaksınız yoksa v1 v2 şeklinde mi olacak daha doğrusu gold paket bronz paket şeklinde mi olacak.
    Öncelikle ana yapı olarak tek bir paket olacak. Fakat yeni bir site olduğundan ilk olarak beta versiyonunu yayınlayacağız.
    yayınlandığında r10 ailesi ile paylaşılıp eleştri ve önerileri dinleyeceğiz.
    tamamen hazırlandığında teslim edilecek hale gelecek.
    versiyon işine gelince yazımızda da olduğu gibi ilk 1 yıl ücretsiz güncellemeler olacak.
    Daha sonrasında ise yazılımı en iyi hale getirmek için versiyon güncellemeleri olacak.
    Bu güncellemeler site sahiplerinin isteğine bağlı olacak.
    Site kapalı kaynak kodlu olacak ve süre sıkıntısı olmayacak.
    Bizim serverlarımıza bağlı kalmayacak. Kişi kendi hostunda rahatsa süresizce kullanabilecek.