netustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site asp değil ASP.NET olacak. Freamwork 4.5 alt yapısı ile yazılmaktadır. Yazılım dili olarak C# kullanılmaktadır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:06 -->-> Daha önceki mesaj 23:52:50 --



Bilgi için teşekkürler.

Anlık duyurudan kastını üyelere maille haber den haberdar etme ise, bunun için kullanıcılardan eposta bildirimine üzün verilen üyelere bildirimler gönderiliyor.

Canlı yayın ve band yayını hakkında detay verebilirmisiniz?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:57:39 -->-> Daha önceki mesaj 23:55:06 --




Reklam yönetim bölümü olacak. Yönetim panelinden reklamların yerlerine göre başlangıç ve bitiş zamanları olacak. reklam bitiş tarihi yaklaştığında bilgi verecek. (isteğe bağlı reklam verene de bilgi amaçlı olabilir.)

Yönetim paneline admin, editör, yazar, moderatör tarzında kullanıcılara ait özel sayfalar oluşturulacak.
wp-admin gibi birşey olmayacak
3g ile canlı yayın yapılacak sitede hocam + bant yayında yapılacak.Yani belirli videoların siteye yüklenmesi ve oynatılması.Tıpkı tvlerdeki gibi.

iyi çalışmalar.