Fosi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek bir paket olarak mı sunacaksınız yoksa v1 v2 şeklinde mi olacak daha doğrusu gold paket bronz paket şeklinde mi olacak.
Öncelikle ana yapı olarak tek bir paket olacak. Fakat yeni bir site olduğundan ilk olarak beta versiyonunu yayınlayacağız.
yayınlandığında r10 ailesi ile paylaşılıp eleştri ve önerileri dinleyeceğiz.
tamamen hazırlandığında teslim edilecek hale gelecek.
versiyon işine gelince yazımızda da olduğu gibi ilk 1 yıl ücretsiz güncellemeler olacak.
Daha sonrasında ise yazılımı en iyi hale getirmek için versiyon güncellemeleri olacak.
Bu güncellemeler site sahiplerinin isteğine bağlı olacak.
Site kapalı kaynak kodlu olacak ve süre sıkıntısı olmayacak.
Bizim serverlarımıza bağlı kalmayacak. Kişi kendi hostunda rahatsa süresizce kullanabilecek.