• 21-05-2015, 20:25:21
    #37
    Bildiğim kadarı ile Zelter in kodladığı yazılım her şeyi ile kendine ait ve sattığı kişilerin tüm bilgileride onda kayıtlı. İzni dışında alanda satanda ciddi yaptırımla karşılaşacaktır. Web-ofisi r10 da aktif olarak satış yapıyor. Bence kimseyi uyarmayın direkt mahkeme kağıdı yollayın. Bu kadar terbiyesizlik olmaz. Geçmiş olsun.
  • 21-05-2015, 20:38:58
    #38
    Destek icin tesekkur ederim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:38:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:34:20 --

    Bu kadar emek hirsizligi olmaz
  • 21-05-2015, 20:48:20
    #39
    Üyeliği durduruldu
    zelter kardeş grafik ve iconları calmaması için .htacces den engelme koyabilirsin.
  • 21-05-2015, 23:09:03
    #40
    konu linki + admin bilgileri pm lütfen
  • 21-05-2015, 23:11:33
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Mesajım bulunsun gerçekten güzel bir sistem.
  • 22-05-2015, 01:00:43
    #42
    teşekkur ederim aramızdan biri zeki sanarak benim günlerce emek verdiğim sitemimi satışa vermiş ama en yakın zamanda cevabını alacaktır . r10dan öncede bu sistemi kurmuş oldugum firma coktur bilginize.
  • 22-05-2015, 01:25:57
    #43
    1 adet script alınmış olup gereğinden fazla işine özen gösteren bir arkadaştır. En azından gereğinin r10.net yönetimince bir an önce yapılacağını düşünüyorum. Geçmiş olsun dostum. Elimden gelecek bir şey olursa seve seve yardıma hazırım.
  • 22-05-2015, 01:44:58
    #44
    Böyle dürüst ve güvenilir insan zor gelir. Emeğe saygı gösterilmeden hırsızlık yapmak kadar çirkin ve zavallıca bir durum olabileceğini düşünmüyorum. Geçmiş olsun
  • 22-05-2015, 02:13:56
    #45



    bu kadar zavallık,çirkeflik,hırsızlık ne diceğimi bilemedim bu firmaya, sistem zaten sizin olsa kaldıralım bile kelimesine gitmessiniz


    http://web-ofisi.com/firmav7/css/theme/zel.css

    zel.css

    bari css adını değiştirseydiniz.